Sande (exSkjælø) Svart 27.Desember.2005 Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 Stå på bastard. Det er vel slik at når du først setter i gang så går det unna med arbeidet. Du kommer nok i mål denne sesongen Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
M/S Bastard Svart 27.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 Stå på bastard. Det er vel slik at når du først setter i gang så går det unna med arbeidet. Du kommer nok i mål denne sesongen Jada, når jeg først kommer igang så går det greit. Nå lurer jeg på om det er noen vits i g sette opp pressenningen igjen, da det er begynt og blåse opp igjen. Vind er det værste jeg veit, ihvertfall når man skal bakse med lettpressenning Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 27.Desember.2005 Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 Hm, skulle nok kommet innom i dag og sparket deg bak allikevel skjønner jeg Vent med presenninga til det slutter med å blåse. Sikkert mye annet du kan holde på med i mellomtida. Var innom Perlen nå etter turen, har heldigvis gått bra der........ Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 27.Desember.2005 Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 Hm, skulle nok kommet innom i dag og sparket deg bak allikevel skjønner jeg Kan stikke bortom ham medbringede urmaker verktøyet mitt jeg Perlen Han får nok farta opp ved synet av en målrettet Tjømling med 5 kg handslegge med Target Lock på plankehaugen Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 Stativet er rettet opp og pressenning på plass, så da kan dere slæppe off karer Skal ha på en pressenning til fordi nå blir det masse snø oppi båten, men det gidder jeg ikke gjøre i dag. Håper det blir bedre vær i morra Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 27.Desember.2005 Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 Blir som i dag temperatur & nedbørsmessig. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 Blir som i dag temperatur & nedbørsmessig. Uffda, men jeg skal nok få lagt over noe alikevel på ett vis. Håper det blir lite vind ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 27.Desember.2005 Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 Korrigerer en for vind så er det postiv temp. Skal jeg ta med 12 kg slegga kanskje ? Da går snekkringa fortere Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 27.Desember.2005 Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 ....... fordi nå blir det masse snø oppi båten.......Håper det blir bedre vær i morraDu bor på feil side av fjorden, bastard! Her snødde det 3 fjoner i dag tidlig, og resten av dage skinte sola.......... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Slagskibet Svart 27.Desember.2005 Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 Du bor på feil side av fjorden, bastard! Her snødde det 3 fjoner i dag tidlig, og resten av dage skinte sola.......... Bastarden bor jo nesten i Nord Norge han Walter. 3 fjoner kom her også. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 hehe...slegga kan du bruke når du skal spikre skuffeseksjon Hmmm..3 fjoner, her kommer det fjoner enda. Godt det er kaldt for snøen er bare til og koste bort, tror forresten at det har sluttet nå. Nord Norge, det er vel nord for Sinsenkrysset har jeg hørt. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 27.Desember.2005 Del på Facebook Svart 27.Desember.2005 He he. Vennekretsen øker ikke,men jeg setter grensa betraktelig lenger syd enn det Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Hm, etter masse lovnader om å virkelig stå på i romjul siden man har fri og greier, kan jeg ikke spore så veldig mye endringer her, snarere tvert i mot konstatere at tiden blir brukt til surfing på baatplassen.no istedet. Og hva har du å si til ditt forsvar?? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Hm, etter masse lovnader om å virkelig stå på i romjul siden man har fri og greier, kan jeg ikke spore så veldig mye endringer her, snarere tvert i mot konstatere at tiden blir brukt til surfing på baatplassen.no istedet. Og hva har du å si til ditt forsvar?? eehhh...kremt Jo, det er dårlig vær ute For og være ærlig så har jeg ikke fnugg av arbeidslyst, mest pga av været. Nå har også det meste av presenning stativet falt fra hverandre også, har vært ute og surret pressenning bedre men stativet er litt på halv tolv! Håper vindværet gir seg så jeg får stablet stativ og pressenninger sammen, først da kommer jeg til og begynne. Våknet også med forkjølelse i dag, så nå sitter jeg og nipper til konjakk. Det er medisin det Har tatt flere "overdoser" med c-vitamin, håper dette skal hjelpe snart. Ellers har jeg det bra Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Du får heller ta en liten overdose med konjakk så kanskje arbeidslysten kommer tilbake igjen Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
M/S Bastard Svart 29.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Du får heller ta en liten overdose med konjakk så kanskje arbeidslysten kommer tilbake igjen hehe...kanskje det gitt. Ja, det blir en liten fest i dag. Romjulsfest er tradisjon i kameratgjengen Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 av alle de rådene som ikke hjelper, er nok et av de beste det med konjak. Men jeg kan også gi deg et annet råd mot forkjølelse, og det er å ta en dusj i kaldt vann, med klærne på. Deretter legger du deg ute, gjerne på terrassen og sover der i natt....., når du våkner har du lungebetennelse.....og det kan kureres! og da kan du jo jobbe på Bastarden igjen.......... Flott ikke sant? Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 29.Desember.2005 Del på Facebook Svart 29.Desember.2005 Ren logikk det der Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Batdilla Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Hmm - lurer på om det har skjedd like mye i Bastarden som det har gjort i 37'n og Dillebua i jula. Er det tilfelle, har det ikke skjedd noe som helst . Slik er ihvertfall fasiten hos meg. Et overveldende antall sosiale aktiviteter stjal langt mere tid enn tenkt var. Men trøster meg med at da har jeg kanskje litt mer å gå på videre ut over mht goodwill. Det ble en del snømåking rundt prosjektene, fjerning av snø fra presenning - heldigvis stod presenning patenten på 37'n av stormen denne gangen også - det kom noen vindkast som var rett så heftige et par kvelder jeg lå på sofaen og nippet til en . Det var vel et par kvelder jeg kanskje kunne jobbet litt, men da var jeg rett og slett lei og foretrakk å heller zappe litt på TV'n. Heldigvis er jeg i den heldige posisjonen at jeg ikke har forlovet meg gjentatte ganger mht et visst baatplassen treff... Men nå er jula heldigvis over og da satser jeg på at man kan få gjort litt igjen - etter først å ha hvilt ut litt - mest slitsomme jula på lenge. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Jeg fulgte ikke rådet til Fernanda, men jeg begynner og komme i form igjen. Nesa renner ikke lenger, og takk for det. Ellers har du rett i dine antagelser Båtdilla. Har jo lovet båten ferdig til sommeren og det får jeg nok holde ellers må jeg emigrere Syns i grunnen at det er ett fint mål og ha i sikte. Litt lettere og gå på snart igjen får nå har jeg ihvertfall noen kroner (takk Lotto Hamar). Så nå behøver ikke pengeboka begrense fremgangen på samme måten. Ellers er det kaldt ute og da finner jeg ikke motivasjon desverre. Håper det endres snart dog Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 (redigert) Skjønner ikke problemet ditt jeg Dilla Bastard bryter jo forlovelser han. og da kan vel du gjøre det samme Redigert 2.Januar.2006 av thor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Bastard! Kjøp deg en byggtørke for litt av gevinsten samt et fat med parafin! Da kan du jobbe i t- skjorta om du vil! Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
M/S Bastard Svart 2.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Bastard! Kjøp deg en byggtørke for litt av gevinsten samt et fat med parafin! Da kan du jobbe i t- skjorta om du vil! Hadde ikke vært så dumt det egentlig, kunne satt den på akterdekket. Koster vel ikke så mye de små mener jeg, må sjekke dette Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 2.Januar.2006 Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Skjønner ikke problemet ditt jeg Dilla Bastard bryter jo forlovelser han. og da kan vel du gjøre det samme Noen grenser bør man ha. Nå har jeg ikke mange grenser, men det kommer nok ikke på tale å bevisst sette forholdet over styr for å få jobbet nok på båten. Men om jeg ubevisst gjør det over tid, det gjenstår å se... Vi har hatt et par nødvendige samtaler i løpet av julen og da kom det fram at jeg nok må ha forholdet litt mer i tankene og båtene litt mindre. Men tanken er sikkert god den, tror jeg... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2006 Ser poenget ditt Dilla. Har fått kjæft av dama jeg innimellom hadde hu bare vært like intressert som meg Ikke så lett og balansere mellom damene bestandig gitt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.