Frøken Fryd Svart 11.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2008 Lina II: akkurat som å se video fra eget kamera, kansje det nå går opp for noen at dette kan være praktisk ved bakking Sitér dette innlegget Link to post
Balder ll Svart 11.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2008 Hei Ja for meg som er mye alene ute i båten er det helt topp. Har ikke full oversikt over hekken (båtens) fra styreposisjon nede eller oppe. Kamera kostet 12-1300,- og det var det jaggu vert! Mvh Morten Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 4.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2008 (redigert) Har dere flere tips om ryggekamera og motoromskamera? Netthandelsen sine trådløse kamera går på 7.5V som ikke er idelet. Bør være 12V og ser for meg at det ikke er trådløst. Redigert 4.Mars.2008 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Balder ll Svart 4.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2008 Hei Blue Dragon Gå inn på "smartprodukter.com". Jeg kjøpte kamera YB 21 P. Det er sort/hvit men har følsomhet på 0,1 lux? mens tilsvarende farvekamera har 1.0 . Pass i alle fall på å kjøpe RYGGEkamera da dette snur bilde ellers blir det veldig forvirrende. Mitt sitter oppunder targabøylen og jeg tok 12volt fra topplanterna. Den har egen bryter på instrumentpanelet. Da ser jeg om jeg har glemt å slå av kameraet og jeg trengte bare dra en coax ned til plotter. Lykke til med bakkekamera. Mvh Morten Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 4.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2008 Synes smartprodukter.com virker litt dyre. Men jeg tror nok jeg skal finne noe brukbart. Waeco ser veldig bra ut, men det koster nok sitt. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellka Svart 4.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2008 Noen som vet hvilke kamera som passer til Garmin 3006? Den har to video innganger, hadde vært kjekt å hatt et på hekken ved bakking inn i båsen. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 Etter å ha søkt litt, så er det ikke lett å finne et utvendig kamera som ser bra ut, er rimelig og har speilvendingsfunksjon. Må nok legge noen kroner i et bra ryggekamera. Finnes 100 vis av Kina kamera på markedet. CAM100 blir i hvertfall for dyrt. Motoromskamera går greit å finne rimelig. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 Tror det er en utfordring å finne et kamera som speilvender bildet. I de fleste tilfellene er det i skjermen speilvendingsfunksjonen ligger, ikke kamera. Noen som har link til speilvendene kamera? Ref. bruksanvisningen til Biltema's 5" LCD-TV AVANSERTE BILDEINNSTILLINGERSpeilvende bildet Trykk på MIRROR på fjernkontrollen for å speilvende bildet. Trykk på MIRROR igjen for å vende bildet riktig. Vende bildet opp ned Trykk tre ganger på MENU til følgende meny vises: Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Astor Svart 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 Hvorfor kan ikke speilfunksjonen ligge i monitoren? Ryggekamera på min varebil har denne funksjonen samt at man kan snu bildet i tillegg. Godt fornøyd med denne finessen. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Blue_Dragon Svart 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 Fordi den skal tilkobles E120. Sitér dette innlegget Link to post
Ojda Svart 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 Hva med å sette kameraet på hue? da blir styrbord styrbord og babord babord. Opp og ned blir byttet, men det er vel lettere og forholde seg til. Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Blue_Dragon Svart 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 Det finnes en del slike kamera på markedet. Det er linker lengre opp i tråden. Utfordringen er å finne ett som er fint i utseende og ikke så dyrt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.