dacron Startet 29.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 29.Oktober.2007 (redigert) I litt sidevind og fart har båten lett for å dra seg til siden, den er med andre ord ubehagelig å kjøre i over 15knop såfremt det ikke er flatt vann. Jeg inbiller meg at et par trimplan vil kunne gjøre det mere behagelig å ferdes i litt vær med denne. Det skal informeres om at det er en halvplanende båt og den trailes en del. Hvilke type trimplan anbefaler dere? Redigert 29.Oktober.2007 av dacron (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 29.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2007 Her finner du mer om temaet, og forskjellige anbefalinger. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
dacron Svart 29.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2007 Takk for det, tror jeg går for denne løsningen Lenco 9"X9" Eller burde jeg valgt et annet merke? Har ikke SNØRING på slike duppedingser... Sitér dette innlegget Link to post
andhaake Svart 9.August.2017 Del på Facebook Svart 9.August.2017 Veldig lenge siden denne tråden var aktiv, men jeg prøver i stedet for å starte en ny tråde jeg Er det noen som har montert trimplan på en Øien 530? Har det noe for seg i det hele tatt? André Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 13.August.2017 Del på Facebook Svart 13.August.2017 Trim plan er et must. Har aldri hatt det før på tidligere båter, men fått en del erfaring nå, på ny båten min. Virker veldig bra til å rette opp båten, f.eks, hvis man er mye alene , og båten får slagside. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.