index Startet 10.November.2007 Del på Facebook Startet 10.November.2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik dørlås? Jeg klarte å knekke inngående aksling tvers av... Så nå lar ikke dodøra seg stenge utenfra lenger! Dårlig billedkvalitet, men det viser vel hva det er... Har sjekket Maritim, men den de selger ser helt annerledes ut. Hadde vært greit å slippe å bygge om. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
avsluttet Svart 10.November.2007 Del på Facebook Svart 10.November.2007 tidligere emne https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=28155 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2007 Ingen av samme type der, desverre... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Suzumar Svart 10.November.2007 Del på Facebook Svart 10.November.2007 Ta den med til en låsesmed. Min erfaring er at det er utrolig hva de kan hjelpe med og prisen er faktisk til å leve med. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2007 Men hvor finner man en låsemed i disse tider? De er vel snart like vanskelige å finne som vanlige smeder og skomakere?? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Suzumar Svart 10.November.2007 Del på Facebook Svart 10.November.2007 Neida. Et søk på gule sider så popper det nok opp noen i ditt distrikt også. I regionen rundt Bergen er det i de siste årene dukket opp stadig flere som tar vare på dette håndverket. Vi har til og med fått minst en filial på Sotra. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 10.November.2007 Del på Facebook Svart 10.November.2007 Hvis den er til båten ... og ikke heimen ... så finner du den i enhver velassortert jernvarehandel. Den på bildet kom fra Wallendahl. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
CB. Svart 11.November.2007 Del på Facebook Svart 11.November.2007 Hei Send bildet til Petter, hos Renag As. Ring først og spør etter Petter eller Jannicke, de ordner det på strak arm. tlf 67 17 50 00 Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
index Svart 11.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2007 Hvis den er til båten ... og ikke heimen ... så finner du den i enhver velassortert jernvarehandel. Den på bildet kom fra Wallendahl. Supert! Da prøver jeg i jernvarebutikkene. Flere enn meg som har klart å knekke denne tydeligvis.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipper Worse Svart 11.November.2007 Del på Facebook Svart 11.November.2007 :yesnod: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
index Svart 11.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2007 Var på en tilstelning i et forsamlingslokale i dag, og der hadde toalettene låser helt identisk med denne! Så da må de i det minste være en kurant type. Får ta meg en tur til Jernia- butikken, kanskje de har noe? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
cleo Svart 11.November.2007 Del på Facebook Svart 11.November.2007 (redigert) Prøvd her? http://www.baatutstyreren.no/index.php?exp...mp;MainPrC=6000 Redigert 11.November.2007 av cleo (see edit history) Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
Skipper Worse Svart 11.November.2007 Del på Facebook Svart 11.November.2007 (redigert) index:Var på en tilstelning i et forsamlingslokale i dag, og der hadde toalettene låser helt identisk med denne! Jeg vet om et kontor i Bergen by hvorifra en slik dørlås ble "plyndret" av en båteier som ikke fikk tak i låsen som gikk "rett vei". Så du skal ikke se bort fra at den låsen du nå skifter ut, i mange år har tjent de trengende på en av Bergens mest fasjonable adresser. Redigert 11.November.2007 av Skipper Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
index Svart 11.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2007 (redigert) Jeg var fristet til å ta fram Leatherman'en ja, jeg må innrømme det... Synes du skrev at den kom fra Wallendahl jeg? Redigert 11.November.2007 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipper Worse Svart 11.November.2007 Del på Facebook Svart 11.November.2007 (redigert) Hyssjjjjj!! .... Den som nå låser døren på angjeldende kontors avtrede, kommer fra Wallendahl ... men gikk altså "feile veien". Alt det rare man finner på... Redigert 12.November.2007 av Skipper Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.