mik Startet 21.November.2007 Del på Facebook Startet 21.November.2007 (redigert) heisann. jeg ser etter nettbutikker her i norge som forhandler motordeler til v.p md5b men finner ingen.. vet noen om noen slike butikker i norge?? i sverige har de f.eks marinepartseurope.com og drevia.se. er det noen her som har bestillt deler fra noen av de butikkene? er det best å kjøre til sverige og hente delene eller bestiller man på postordre? hva kommer i tillegg til prisen da? er det norsk moms og frakt eller er det noe mere?. Redigert 22.November.2007 av mik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mik Svart 22.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.November.2007 ?? Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 22.November.2007 Del på Facebook Svart 22.November.2007 Md 5 er en utmerket motor utenom deleprisene. Så finner du en grei butikk i Sverge betaler du bare moms ved innførsel så er kanskje det å foretrekke. Jeg har handlet litt småting i Strømstad til MD 21 jeg stoppet ikke på svinesund av den grunn. Marna i mandal har også deler til denne motoren og kompetente folk å spørre til råds. Disse motorene er glad i ferskvannskjøling, monterer du det er det ikke mange deler du trenger. Sitér dette innlegget Link to post
mik Svart 29.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2007 jeg prøver å få denne på toppen igjen... rart at det skal være så vanskelig å finne netbutikker i Norge. er det ingen som har tips???? kanskje på tide å starte en? hmm Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 29.November.2007 Del på Facebook Svart 29.November.2007 Har ingen nettbutikk, men prøv Walberg marineservice i Sarpsborg / Skjeberg. 69168283. Disse fører det meste innen Volvo Penta. Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
`MINA' Svart 29.November.2007 Del på Facebook Svart 29.November.2007 Denne motoren ble vel produsert hos Marna motor i Mandal også mener jeg. Kontakt de for å sjekke dette. Kanskje en mulighet. Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
jo_no Svart 30.November.2007 Del på Facebook Svart 30.November.2007 Mik Ser du bor i Arendal. Sør Marine Service AS på Tromøya har Volvo Penta deler. Kjøpte selv der til motoren i den forrige båten (VP MD11D) Kjøpte også deler på Sørlandets Sylinderservice i Kr.sand Sørlandets Sylinderservice tlf. 38058100 Sør Marine Service, Tromøy tlf. 37060380 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.