Jump to content

La oss skryte av Regina

TMS

Recommended Posts

jada.... der ingen grunn til å anta at inleggene er bedre eller er mer faglig begrunnet der.. og de som er flinkest til å bøye blekk og selge det dyrt selger mest uten at det har det ringeste med kvalitet og teknikk å gjøre men de klarer å overbevise Hvermansen (tusen takk jan-erik-amatør-autofil-et-al...) om det og Hvermansen betaler deretter (grisedyrt i innkjøp og drift) for tysk ikkenoe-annet-enn-plunder-biler-uansett-klasse.......

det og Hvermansen betaler deretter (grisedyrt i innkjøp og drift) for tysk ikkenoe-annet-enn-plunder-biler-uansett-klasse.......

Ja, jeg burde jo ha forstått dette innlegget, når `The Scrutinizer`skal kommentere tysk kvalitet. Kun" japansk"( Honda 4- TAKTER) spesiellt er akseptert ved siden av "Bayliner" når det gjelder båt. Har hatt Mercedes i de siste 10 år uten problemer, så hvordan han kan karakterisere at tyske - plunder biler er grisedyrt i innkjøp og drift er meg uforståelig. :sleep:

• 2 uker senere...

Løfter denne litt....

Denne tråden er jo alt for god til å gå i glemmeboken.

Advarsel:

Fikk opp halvmodellen av Regina af Vindö 43 på veggen i dag, og nå klarer jeg nesten ikke sitte stille....Det kribler så enorm i seilerbeinet. Det er nesten ikke til å holde ut.... Hver gang jeg går forbi "bildet", så må jeg stoppe opp og nyte utsikten....

Halvmodeller kan derfor ikke anbefales !! PS! Neste vinter SKAL båten ligge ute !

http://biphost.spray.se/halvmodell/

En halvmodell sett rett fra siden er grei, men fra andre vinkler ser den jo avsagd ut. En helmodell må da være bedre/verre?

De små Reginaene deler felles skjebne med andre romslige små båter: Fribordet+ overbygg blir høyt i forhold til lengden.

De store (43 + 49) ser derimot mer riktige ut. Men det er få som slår linjenes mester i ren estetikk.

Regina%202.jpg

Redigert av HaHa (see edit history)
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Velkommen tilbake Lano2. Dette var et positivt vedtak. Velkommen til de andre "utstøtte" også.

For øvrig vil jeg få rose ny moderator på OT som jeg ser gjør BP til et bra nettsted også for OT emner :thumbsup:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...