slettet Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 jada.... der ingen grunn til å anta at inleggene er bedre eller er mer faglig begrunnet der.. og de som er flinkest til å bøye blekk og selge det dyrt selger mest uten at det har det ringeste med kvalitet og teknikk å gjøre men de klarer å overbevise Hvermansen (tusen takk jan-erik-amatør-autofil-et-al...) om det og Hvermansen betaler deretter (grisedyrt i innkjøp og drift) for tysk ikkenoe-annet-enn-plunder-biler-uansett-klasse....... Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 det og Hvermansen betaler deretter (grisedyrt i innkjøp og drift) for tysk ikkenoe-annet-enn-plunder-biler-uansett-klasse....... Ja, jeg burde jo ha forstått dette innlegget, når `The Scrutinizer`skal kommentere tysk kvalitet. Kun" japansk"( Honda 4- TAKTER) spesiellt er akseptert ved siden av "Bayliner" når det gjelder båt. Har hatt Mercedes i de siste 10 år uten problemer, så hvordan han kan karakterisere at tyske - plunder biler er grisedyrt i innkjøp og drift er meg uforståelig. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 15.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2007 Løfter denne litt.... Denne tråden er jo alt for god til å gå i glemmeboken. Advarsel: Fikk opp halvmodellen av Regina af Vindö 43 på veggen i dag, og nå klarer jeg nesten ikke sitte stille....Det kribler så enorm i seilerbeinet. Det er nesten ikke til å holde ut.... Hver gang jeg går forbi "bildet", så må jeg stoppe opp og nyte utsikten.... Halvmodeller kan derfor ikke anbefales !! PS! Neste vinter SKAL båten ligge ute ! http://biphost.spray.se/halvmodell/ Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 15.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2007 (redigert) En halvmodell sett rett fra siden er grei, men fra andre vinkler ser den jo avsagd ut. En helmodell må da være bedre/verre? De små Reginaene deler felles skjebne med andre romslige små båter: Fribordet+ overbygg blir høyt i forhold til lengden. De store (43 + 49) ser derimot mer riktige ut. Men det er få som slår linjenes mester i ren estetikk. Redigert 15.Desember.2007 av HaHa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 21.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2007 Lano, det ligger en R 49 til salgs i Sverige, den ser bra ut , men hvorfor selge en så fin båt Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
gimi Svart 21.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2007 En halvmodell sett rett fra siden er grei, men fra andre vinkler ser den jo avsagd ut. En halvmodell skal jo monteres på et speil - til og med Bavaria gjør det med sine modeller Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 14.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2010 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
GeirT Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 *SUKK* LOTTO here I am !!! Sitér dette innlegget Geir Link to post
Christensen Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 Her er min Regina da!!! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
lano2 Svart 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2011 Løfter denne litt. Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2011 Gni meg i øynene........ Lano 2, godt nyttår Blir det Orust ferie i 2011? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2011 Fantastisk :) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2011 (redigert) Er det noen som er kommet ut av skapet? Redigert 24.Januar.2011 av Oteren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FRI Svart 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2011 Nå er det vel noen som satte kveldskaffen i halsen tenker jeg. Uansett velkommen tilbake såpa Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2011 Herreverden, nå står ikke verden til påske, er det frislepp av fangene på gang. Glimrende nå ble jeg glad Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2011 Jeg hørte nettopp på TV2 at Lano var blitt mildere og mer skånsom. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 24.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2011 Må være en "hacker" som gjør dette, Lano hadde ikke vært så taus :) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Jernbåten Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Jeg satte morrakaffen i halsen, velkommen tilbake lano2! Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Velkommen tilbake Lano2. Dette var et positivt vedtak. Velkommen til de andre "utstøtte" også. For øvrig vil jeg få rose ny moderator på OT som jeg ser gjør BP til et bra nettsted også for OT emner Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Careka Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Løfter denne litt. Lano er du i live eller var dette bare en spøk. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
lano2 Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Bare en spøk for å få opp reklameinntektene ! Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Han har fått beholde stripene også, Det finnes altså godhet igjen her i verden. Det er snart sommer Lano, så få frem bonevoksen, Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
CB. Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 kommet ut av skapet? Her kommer vi ut av skapene hver og en. Så hyggelig å hilse på Lano igjen da. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
logget av Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 (redigert) Ja se det. Jeg tror det var ca 3000 papirløse i Norge, og nå er det bare 2998 igjen. Velkommen og godt nytt år. Redigert 25.Januar.2011 av Ole Petter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 (redigert) Takk for det. En skal ikke se bort fra at alt media styret rundt de papirløse har hatt en innvirkning både her og der hehe Jeg får lese meg opp gjennom kvelden for å se hva jeg kan ha gått glipp av Redigert 25.Januar.2011 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.