lano2 Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Det er snart sommer Lano, så få frem bonevoksen, Den er tatt frem for leeeenge siden Careka . Jeg sier som Astor pleide å si: Den beste tiden på året å ferdes i båt, er ..... hjeeelp... husker ikke hva han pleide å si. Det er så lenge siden jeg var her. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Hei Lano gutt. Velkommen tilbake fra eksilen Må bare påpeke at du har glemt noe vesentlig under båten. Og det er sjøen. Ellers ser en jo at hun er godt fortøyd Men du er vel av den typen som ønsker at sjøen ligger på land. Hei CB. Velkommen tilbake til deg også fra eksilen Godt glipp av noe du liksom Fikk du solgt båten ? Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
lano2 Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Hmmm.... Hvor er alle Bavaria-trådene blitt av ? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Hei gamle Jawik gutt, så hyggelig å se at du ennå får fri av prammen til litt Internet !! Joda, bildet på land er manipulert. Vi ligger selvfølgelig ute i vinter, i god gammel Astor-ånd. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Fikk du solgt båten ? Er ikke helt i mål enda Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Astor Svart 25.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2011 Den er tatt frem for leeeenge siden Careka . Jeg sier som Astor pleide å si: Den beste tiden på året å ferdes i båt, er ..... hjeeelp... husker ikke hva han pleide å si. Det er så lenge siden jeg var her. Hei Lano! Det er vinteren som er den beste tida for meg. De to siste vintrene har dessverre vært for kalde. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
lano2 Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 (redigert) Regina Decorator: http://www.reginayachts.se/DECORATOR/Start2.html Redigert 1.Mars.2011 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fiskmåsen Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Ingen rigg er så sterk som Masthead rigg. Hva har Regina?? Sitér dette innlegget Link to post
Disisel Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Mastheadrigg Selden Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 9/10 brøkdelsrigg, med gjennomgående mast. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 (redigert) Jeg er livredd for å få masta i hodet, siden det ikke er en masthead. Redigert 1.Mars.2011 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Regina Decorator: http://www.reginayachts.se/DECORATOR/Start2.html Jeg som et øyeblikk trodde det var den nye leiligheten din ved Mandalselvas utløp..... Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 (redigert) Er litt skuffet over at de ikke har fått plass til en skikkelig dusj i Reginaen. Ellers er det jo en fin båt i passe størrelse. Redigert 1.Mars.2011 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Jawik Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Trenger Lano noen dusj i Reginaen. Han har jo Lano for liten og Lano for stor pluss Lano for Regina xxxxxx Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
lano2 Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 (redigert) Skjønner ikke helt Hr Contra ? http://www.boatshop2...43-2008-2574501 Redigert 1.Mars.2011 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TMS Svart 1.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Hei, Som trådstarter for denne gamle tråden, blir jeg nesten rørt av å oppdage at den har gjenoppstått - halleluja ! Sitér dette innlegget TMS Link to post
Kodvaag Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Regina, er det et båtmerke? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
TMS Svart 1.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 Regina is the capital of Saskatchewan, Canada Sitér dette innlegget TMS Link to post
CB. Svart 1.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2011 (redigert) Sorry Lano min feil, hadde ikke lesebrillene på men ser jo nå av bildene at det er dusj ved siten av toaletten, trodde det var badstu ved første øyekast hehe Redigert 1.Mars.2011 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
lano2 Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Ny 45 foter http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=2124174&cat=4914 Ka du tru sydvesten ? Mye båt for pengene ? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Lano, var det din båt som lå i Skagen i påsken. Så den seilte vestover, torsdag/fredag. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
lano2 Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Nope...det var det ikke, ref: http://havariaklubben.no/?p=2710 Sitér dette innlegget Link to post
Kjappfot Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Ser Regina tar etter med strykejernsform på den nye 45-foteren. Vanskelig å dømme av tegningene hvordan linjene blir seende ut på vannet. M46 ser jeg holder på det klassiske og hadde vært en sterk konkurrent om bare salongen hadde vært hevet litt. Sitér dette innlegget Heller lite, men lekkert laget Link to post
lano2 Svart 17.April.2013 Link til dette innlegget Svart 17.April.2013 Enig ! De begynner også med spaderor på den nye 45-foteren, ser det ut som. ( De tar etter Bavaria, men stripene er fortsatt røde ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.