Øya Svart 16.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2007 Hei Henrykt.! Takk for at du holder oss oppdatert. Kjempegøy å følge med på jobben du gjør. Lykke til videre. Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Fsn Svart 16.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2007 Jeg synes det er utrolig flott å se at så mange unge engasjerer jeg i båtlivet og det å ta vare på gamle båter. Jeg måtte betale sønnen min på 13 år hele 300 kr for å hjelpe meg med å polere båten nå i høst, går det an? Må nok stramme inn på ukepengene og jollekjøringa til sommeren. Ser ut som du har fått deg et stort og spennende prosjekt her ja. Skal bli spennende å følge med videre. Blir denne båten like fin som den forrige du restaurerte så blir det et supert resultat av denne også. Lykke til med prosjektet! Link to post
Henrykt-igjen Svart 16.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2007 Takk for det det går fram over med prosjketet har ikke fått gjort så mye i det siste på grunn av, skole arbeid det mye og gjøre på skolen om dagen. Men får nok gjort en del i juleferien . men skal være klar med båten til Mai/juni neste år Link to post
seilærn Svart 16.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2007 Fsn skrev: Jeg synes det er utrolig flott å se at så mange unge engasjerer jeg i båtlivet og det å ta vare på gamle båter. Jeg måtte betale sønnen min på 13 år hele 300 kr for å hjelpe meg med å polere båten nå i høst, går det an? Må nok stramme inn på ukepengene og jollekjøringa til sommeren. Link to post
Henrykt-igjen Svart 27.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2008 Her er noen nye bilder av joda prosjektet. Og det nederste er tatt den lørdagen det snøde så veldig mye her nede på sørlandet. Link to post
Jorg-1 Svart 27.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2008 Ser ordentlig fint ut å få ny farge på ting og tang. Har du oljet eller lakkert? Har mange gode minner med min Joda 24 Tour men desverre ingen bilder. Hvordan går det motor? Dracosiden til Jørgen Link to post
Fusebox Svart 28.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2008 (redigert) Hei henrykt-igjen Joda 24 er en flott båt. Vi hadde denne båten i mange år, kjøpt -77, solgt -07. Blir hyggelig å se hvordan oppussingen foregår. Hilsen Are Redigert 28.Januar.2008 av Fusebox (see edit history) Link to post
Henrykt-igjen Svart 28.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2008 (redigert) æ har lakket med internasjonal saltin det går greit med motor volvoen er snart på vei ut av båten og blir erstattet av en 4 sylindert renault 30 hk Redigert 28.Januar.2008 av Henrykt-igjen (see edit history) Link to post
Henrykt-igjen Svart 21.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2008 Veggen oppe i båten er beiset ett strøk Veggen oppe i båten lakket to strøk Veggen oppe i båten lakket et srøk lakka med internasjonal goldspar saltin Link to post
Bjørktun Svart 21.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2008 Treverket blei nyyydeleg! Link to post
Sleipner93 Svart 21.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2008 En slik støvsuger skulle jeg også hatt til å renske opp i kjølen med Ellers blir dette kanonbra! Link to post
Henrykt-igjen Svart 21.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2008 Treverket blei veldig bra når æ fikk lakka det. Med tanke på at båten har stått ute to år uten presening. Link to post
Henrykt-igjen Svart 13.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2008 Kommer snart med nye bilder av joda prosjektet Prosjektet har stoppet opp litt i det siste holder på med billappen derfor har prosjektet stoppet opp litt Link to post
Henrykt-igjen Svart 13.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Etter godt års pause så begynner jeg igjen på joda prosjeket Link to post
Joda24Tour Svart 15.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2010 Hei.. Hvordan går det med opppussingen?? Jeg har akkurat samme båt og holder på med å renovere den. Skal sette inn ny(brukt) motor og pusse opp interiøret. Har ikke kommet så langt som deg, men er vel på vei. ;) Gleder meg til å bli ferdig. Har du foresten hatt problemer med lekasje rundt vinduene?? Link to post
Krølle Svart 15.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2010 Henrykt-igjen skrev: Etter godt års pause så begynner jeg igjen Ble jo nesten 2 år Link to post
Henrykt-igjen Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Nærmer seg sjø setting av joda en satser på og ha den på vann i midten av juli Link to post
Hobby 430 Sport Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Knallbra prosjekt. hva gjør du rundt kantene på skapdørene? O Erland med båtførerbevis Link to post
Henrykt-igjen Svart 13.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Setter på lister på kantene av skapdørene Link to post
Joda24Tour Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Har du flere bilder å vise frem?? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn