Jump to content

Prosjekt: Joda 24 tour

Henrykt-igjen

Recommended Posts

Jeg synes det er utrolig flott å se at så mange unge engasjerer jeg i båtlivet og det å ta vare på gamle båter. Jeg måtte betale sønnen min på 13 år hele 300 kr for å hjelpe meg med å polere båten nå i høst, går det an? :nonod: Må nok stramme inn på ukepengene og jollekjøringa til sommeren.

Ser ut som du har fått deg et stort og spennende prosjekt her ja. Skal bli spennende å følge med videre. Blir denne båten like fin som den forrige du restaurerte så blir det et supert resultat av denne også. :smiley:

Lykke til med prosjektet!

Takk for det det går fram over med prosjketet har ikke fått gjort så mye i det siste på grunn av,

skole arbeid det mye og gjøre på skolen om dagen.

Men får nok gjort en del i juleferien . men skal være klar med båten til Mai/juni neste år :flag:

Jeg synes det er utrolig flott å se at så mange unge engasjerer jeg i båtlivet og det å ta vare på gamle båter. Jeg måtte betale sønnen min på 13 år hele 300 kr for å hjelpe meg med å polere båten nå i høst, går det an? :nonod: Må nok stramme inn på ukepengene og jollekjøringa til sommeren.

:eek::lol:

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Hei..

Hvordan går det med opppussingen?? Jeg har akkurat samme båt og holder på med å renovere den. Skal sette inn ny(brukt) motor og pusse opp interiøret. Har ikke kommet så langt som deg, men er vel på vei. ;) Gleder meg til å bli ferdig. Har du foresten hatt problemer med lekasje rundt vinduene??

• 3 måneder senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...