Jump to content

kontrakt ved kjøp av motor


Noflow

Recommended Posts

Vel, tohatsuer ligger nå faktisk lavere i pris enn like store motorer av lik årsmodel av en eller annen grunn, så skulle jeg hatt en motor i den størrelsen (0-30) hadde jeg nok vurdert tohatsu sterkt, der får du mye for pengene i forhold til yamaha...... For yamaha betaler du ofte noen lapper bare for merket, og kvaliteten er IKKE BEDRE ENN ANDRE MERKER håper dere yamaha fanatikere leser dette!!

Link to post
Share on other sites

Vel, tohatsuer ligger nå faktisk lavere i pris enn like store motorer av lik årsmodel av en eller annen grunn, så skulle jeg hatt en motor i den størrelsen (0-30) hadde jeg nok vurdert tohatsu sterkt, der får du mye for pengene i forhold til yamaha...... For yamaha betaler du ofte noen lapper bare for merket, og kvaliteten er IKKE BEDRE ENN ANDRE MERKER håper dere yamaha fanatikere leser dette!!

bra det er noen som har skjønt det her :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...