Jump to content

folk e frekke!


SuperGnisten

Recommended Posts

Hørte akkurat på lokalradioen at det er en bande som har som spesiale å stjele luker og vinduer fra et bestemt merke seilbåt. Fem båter på Fjærholmen har hatt besøk.

NRK Vestfold nett-TV: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/116702

 

Tips å ta med seg fra en som hadde opplevet dette før: Sporet i skruene var fylt med epoxy.

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Link to post
Share on other sites

Et par ting: 1) Det virker ut fra NRK opptaket at det dreier seg om Bavaria-båter i denne omgang. Er det korrekt? 2) Er det noen som har råd for hvordan man går frem for å fylle epoxy i skruehodene - kreves det rensing forut for innfylling av epoxy? 3) Ved eventuell senere fjerning av skruer hvor hodet er fylt med epoxy er det vel ingen annen utvei enn å borre dem ut?

Link to post
Share on other sites

Tja, var det ikke en som prøvde dette østpå, og tyven kunne ikke svømme, slik at offeret ble den kriminelle med en drapssiktelse?

Man can ikke kladres for at HMS til tyven ikke var godkjendt, er bare tyven selv. Bare lage en HMS plakat ombord og du er fri for andres syndere mot den hehehehehe og minimiskravet må været 25 meter knappen - gjelder om å sno seg med reglene, ikke mot dem.

Redigert av Ubåtfender (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Man can ikke kladres for at HMS til tyven ikke var godkjendt, er bare tyven selv. Bare lage en HMS plakat ombord og du er fri for andres syndere mot den hehehehehe

Den slags hetsing av mennesker som har omkommet, tyver eller ei, synes jeg du skal holde deg for god for.

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Den slags hetsing av mennesker som har omkommet, tyver eller ei, synes jeg du skal holde deg for god for.

Desverre går tankene mine til han som skal sone for forholdet, han blir jo forfulgt av samfunnet mens roten til det onde bare for fortsette i en annen forkledning bare forde foreldrene/samfunnet ikke har lært ham forskjellen på mitt og ditt- ganske KYNISK samfunn vi lever i ja desverre :nonod: Ikke noe annet å gjøre en å få det på trykk I håp om at det skulle være forebyggende.

 

Så hva er så din unskyldning for å rette sette meg BOYWONDER????

Redigert av Ubåtfender (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Synes alikevel det er upassende å nevne svømmeknapper i denne sammenheng...

 

Når det gjelder min unnskyldning for å "irettesette" deg, så går det bare på du at tydelig mangler normale sosiale antenner ift. at noen har mistet et familiemedlem...

Redigert av Boywonder (see edit history)

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Synes alikevel det er upassende å nevne svømmeknapper i denne sammenheng...

 

Når det gjelder min unnskyldning for å "irettesette" deg, så går det bare på du at tydelig mangler normale sosiale antenner ift. at noen har mistet et familiemedlem...

Denne skulle fortelle de sosiale antennen og svømmeknappen som et minimumskrav ihht HMS kravet ombord/ på kaien.

 

 

Desverre går tankene mine til han som skal sone for forholdet, han blir jo forfulgt av samfunnet mens roten til det onde bare for fortsette i en annen forkledning bare forde foreldrene/samfunnet ikke har lært ham forskjellen på mitt og ditt- ganske KYNISK samfunn vi lever i ja desverre :nonod: Ikke noe annet å gjøre en å få det på trykk I håp om at det skulle være forebyggende.
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...