Jump to content

folk e frekke!


SuperGnisten

Recommended Posts

I natt i 4 tiden, våkent eg pluteslig av veldig mye bevegelse i båten, samt et !"&&"¤%& leven!! :discuss:

lurte då på ka dette va for noe, trodde først kl va blitt 8 og det va naboen som va innom før han gikk te skolen..

 

ble ganske forskrekka av at kl bare va 4, og at det tydelig va kommet folk ombord te meg! så akkuratt ryggen på sistemann som stakk når eg såg ut gluggen...

 

flaks for de at eg va i svime :sleep: , hadde klikka for meg hvis det va noen som prøvde å komme ned te meg på natten.... :smash:

 

kor blir det av respekten for annenmanns eiendom? stakk sikkert når de så skoene mine i cokpit...og skjønnte at det sikkert va folk ombord...

 

ka skjer i julen? liker ikke tanken altså... :headbang:

 

Daniel...

sol + øl + seiling -regn = en god sommer..

Link to post
Share on other sites

I natt i 4 tiden, våkent eg pluteslig av veldig mye bevegelse i båten, samt et !"&&"¤%& leven!! :discuss:

lurte då på ka dette va for noe, trodde først kl va blitt 8 og det va naboen som va innom før han gikk te skolen..

 

ble ganske forskrekka av at kl bare va 4, og at det tydelig va kommet folk ombord te meg! så akkuratt ryggen på sistemann som stakk når eg såg ut gluggen...

 

flaks for de at eg va i svime :sleep: , hadde klikka for meg hvis det va noen som prøvde å komme ned te meg på natten.... :smash:

 

kor blir det av respekten for annenmanns eiendom? stakk sikkert når de så skoene mine i cokpit...og skjønnte at det sikkert va folk ombord...

 

ka skjer i julen? liker ikke tanken altså... :headbang:

 

Daniel...

 

Noe tilsvarende skjedde meg for litt over et år siden da noen skulle stjele sykkelen min. Da ble det ganske dramatisk når jeg skulle jage han på land. Det var i Bergen sentrum.

 

Viggo

Båtboer

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Link to post
Share on other sites

Kjedelig med slikt besøk, men man skal nok tenke seg om med strøm, selvskudd & denslags.

 

Hadde en kompis som mekket i stand noe greier med en mulitvibrator/coil og litt til slik at bilen ble høyspent.

 

Han ble innkalt på politistajonen, og der stod det en parkeringsvakt og skalv ..... :lol:

 

 

 

-ko

Link to post
Share on other sites

Hadde en kompis som mekket i stand noe greier med en mulitvibrator/coil og litt til slik at bilen ble høyspent.

 

Jeg trengte ikke å mekke noe som helst selv, det holdt at var en feil på motorvarmeren. Koblet til bilen, gikk 20 minutter så slo jordfeilbryteren ut, slo opp bryteren igjen, etter 15 minutter tittet jeg ut og så en katt komme i kontakt med bilen, den forsvant bortover i en vanvittig fart, og da slo jordfeilbryteren ut igjen. Eide bilen ett år, og brukte motorvarmeren i til sammen 35 minutter.

 

En bekjent tok en sykkeltyv på fersken, holdt ham nede og gjorde grundig arbeid på fingrene hans med Leatherman-tang. Trenger ikke være jurist for å forstå at slikt kan slå nokså ille ut i ettertid.

Link to post
Share on other sites

Det er ikke sikkert dere med voldelige løsninger mener noe mer enn å være tøffe i trynet, men jeg synes ikke alle disse forslagene er så innmari smarte.

 

Ben Sin

Ganske skånsomt å uskadligjøre dem ved å lempe dem på sjøen og ringe etter hjelp, en annen ting er om du får hjelp. Men smart er det, du er kvitt et problem så er det opp til mydighetene om det er vits å redde problemmakeren eller ikke.

Når han har lagt der ute i sjøen 8 minutters tid kan du bruke dagens pedagogikk og innvitere ham på caffe mens du venter på politiet

Redigert av Ubåtfender (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ser ut som det er noen kulturforskjeller ute og går her Ubåtfender. :smash:

 

Ja det er jeg klar over, når du kommer i seilbåtlivet er det en kultur, når du kommer i speedbåtmiljøet er det en kultur, snekke kulturen er en annen og nyttetrafikk en. MEN vi følger alle sjøveisreglene uansett vilken kutur man kommer fra. Akkurat samme forholdet gjennspeile det seg i samfunnet forøvrig.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...