Jump to content

Gass til å varma vatn


Ask

Recommended Posts

Har en slik i båten på fjerde året nå og er meget godt fornøyd.Altid godt varmt vann uansett hvor lenge man ligger i ro.Den krever at du har nok frisk luft til forbrenning pluss at du må ha en utlufting på den.Ellers må du sørge for en forskriftsmessig godkjent tilkopling av gassen.Den er å få kjøpt hos foretninger som selger hytteutstyr f.eks. Hyttebutikken på Strømmen og i Bærum.Pris drøyt kr 2000

for den minste som er mer enn tilstrekkelig til bruk i båt.

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

:santcheers: Jeg har en vannvarmer av typen Futur som jeg er godt fornøyd med. Jeg synes den største fordelen er at man varmer bare det vannet man bruker. I tillegg har du alltid varmt vann så lenge du har propan. Den brenner med en liten pilotflamme og starter opp med full varmeeffekt når du åpner vannkranen. Jeg har fått oppgitt at den bruker 6-8 g propan pr time når den brenner med pilotflamme. Jeg har den avskrudd når jeg går over åpne strekninger. Min erfaring er at prisen som er oppgitt tidligere stemmer. Jeg anbefaler den.
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...