Jump to content

TV program: Nordvestpassasjen


bjorngb

Recommended Posts

Så et veldig bra båtrelatert program i dag på tv2: Nordvestpassasjen kl. 19.00. Neste episode er på søndag. Handler om et par som drar på ekspedisjon mot Nordvestpassasjen. Skuten er omtalt i SeilMagasinet: Jotun Arctic. Jeg likte serien veldig godt. Noen andre som så dette?

 

Dette har ikke jeg fått med meg, går dette i reprise??

Link to post
Share on other sites

Saxe er det nok, men de sa i programmet at det var en "tretten meter lang norskbygd stålbåt" så jeg gjetter på at det ikke er Saxe Arctic, men Atlantic (selv om den heter Jotun Arctic).

MVH Ole B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut

Link to post
Share on other sites

Jarle Andøy har det vært tyst om siden reiseradion kuttet ut i sommer.... jeg har ikke hørt noe mere siden den gang.... men det er neppe noen god årstid nå og forøke seg på Nordvestpassasjen med båt

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...