_Bliss_ Svart 22.Februar Link til dette innlegget Svart 22.Februar TrikkerN Lønning skrev On 21.2.2025 at 21.09: Kikkerten er oppe uten hell. Jeg opplever nok at selgere har vært lite pragmatisk. I forhold til prisjustering. Men det er jo ofte slik det er og kan oppleves for begge parter. Når motoren er passerer 30år så er det jo en betydelig risko å kjøpe båter, særskilt når dokumentasjon er mangelvare. Men båttypen er veldig relevant for oss, og jeg har ikke gitt opp. Hvordan synes du egenskapene har vært på de du har sett på? Vis hele sitatet Det ble aldri til at jeg prøvde noen av dem, da jeg ikke ble helt komfortabel med løsningene. Romslig og fin kabin, men føler det lugarene og toalett er lite i en såpass "stor" båt. Inntrykket mitt er at sjøegenskapene på disse er gode, men det er kun ut i fra hva jeg har lest og blitt fortalt. Ellers synes jeg at de virker veldig enkelt bygget om man f.eks sammenligner med viksund, men det er jo også en annen prisklasse. Ser det er noen som er levert med enkelt installasjon, her ville i hvertfall jeg valgt dobbel installasjon. Har du vært å sett på noen? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 22.Februar Link til dette innlegget Svart 22.Februar _Bliss_ skrev On 22.2.2025 at 7.38: Det ble aldri til at jeg prøvde noen av dem, da jeg ikke ble helt komfortabel med løsningene. Romslig og fin kabin, men føler det lugarene og toalett er lite i en såpass "stor" båt. Inntrykket mitt er at sjøegenskapene på disse er gode, men det er kun ut i fra hva jeg har lest og blitt fortalt. Ellers synes jeg at de virker veldig enkelt bygget om man f.eks sammenligner med viksund, men det er jo også en annen prisklasse. Ser det er noen som er levert med enkelt installasjon, her ville i hvertfall jeg valgt dobbel installasjon. Har du vært å sett på noen? Vis hele sitatet Nei, jeg har ikke kommet så langt at jeg foretatt befaring/testet. Jeg liker å først sørge for at man er sånn sirka enig om pris, før vi går så langt. Viksund synes jeg er veldig smal inni. Jeg tror ikke jeg er så bekymret for enkel installasjon. Så lenge motoren er stor nok. Jeg har riktig nok et ønsker om tre kabiner. Så enten bli det ombygging, eller så må jeg finne en som har det. Det virker å være vanskelig å finne noe særlig erfaring med disse. Men liker linjene veldig godt! Men jeg vil nok kalkulerer inn et motorbytte ikke så alt for langt inn i fremtiden, ev overhaling. Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 23.Februar Link til dette innlegget Svart 23.Februar TrikkerN Lønning skrev On 22.2.2025 at 16.47: Nei, jeg har ikke kommet så langt at jeg foretatt befaring/testet. Jeg liker å først sørge for at man er sånn sirka enig om pris, før vi går så langt. Viksund synes jeg er veldig smal inni. Jeg tror ikke jeg er så bekymret for enkel installasjon. Så lenge motoren er stor nok. Jeg har riktig nok et ønsker om tre kabiner. Så enten bli det ombygging, eller så må jeg finne en som har det. Det virker å være vanskelig å finne noe særlig erfaring med disse. Men liker linjene veldig godt! Men jeg vil nok kalkulerer inn et motorbytte ikke så alt for langt inn i fremtiden, ev overhaling. Vis hele sitatet Det er ikke produsert så mange av disse, regnere med det er derfor det er lite respons. Lurer på om det var i overkant av 20stk. Det ble også laget westcraft på samme skrog. ganske like, men litt endre vinduer bl.a. etter dette ble vel formen modifisert og brukt til Vaagen. De er ikke så mye breiere enn f.eks Viksund 340/350/360, men 10cm utgjør jo litt. Med tre lugarer blir det vel med pantry oppe i salong, da blir det gjerne litt trangere? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 23.Februar Link til dette innlegget Svart 23.Februar _Bliss_ skrev On 23.2.2025 at 15.44: Det er ikke produsert så mange av disse, regnere med det er derfor det er lite respons. Lurer på om det var i overkant av 20stk. Det ble også laget westcraft på samme skrog. ganske like, men litt endre vinduer bl.a. etter dette ble vel formen modifisert og brukt til Vaagen. De er ikke så mye breiere enn f.eks Viksund 340/350/360, men 10cm utgjør jo litt. Med tre lugarer blir det vel med pantry oppe i salong, da blir det gjerne litt trangere? Vis hele sitatet Pantry er nede med tre luggis. Men da er det singel installasjon. Jeg opplever 340en som smalere innvendig, men det er flott båter det også! Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 23.Februar Link til dette innlegget Svart 23.Februar TrikkerN Lønning skrev On 23.2.2025 at 15.49: Pantry er nede med tre luggis. Men da er det singel installasjon. Jeg opplever 340en som smalere innvendig, men det er flott båter det også! Vis hele sitatet Ok, det er sikker litt forskjellige løsninger. Er sikkert noen som er levert som som halvfabrikat også. Tror bare jeg har sett en med 3 lugarer: https://www.finn.no/148930452 Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 23.Februar Link til dette innlegget Svart 23.Februar _Bliss_ skrev On 23.2.2025 at 16.11: Ok, det er sikker litt forskjellige løsninger. Er sikkert noen som er levert som som halvfabrikat også. Tror bare jeg har sett en med 3 lugarer: https://www.finn.no/148930452 Vis hele sitatet Det ser jo forøvrig ikke så ille ut å pantry oppe. Likte ikke helt den badeplattform, men... 😉 Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 1.April Link til dette innlegget Svart 1.April @TrikkerN Lønning løp å kjøp😊 https://www.finn.no/357031309 Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.April Link til dette innlegget Svart 1.April _Bliss_ skrev On 1.4.2025 at 20.23: @TrikkerN Lønning løp å kjøp😊 https://www.finn.no/357031309 Vis hele sitatet Du har søk på ja?😅😉 Jeg har sett denne tidligere. Synes den ligger litt høyt i pris, sammenlignet med hva andre tilsvarende har gått for tidligere. Samt ønsker jeg primært singel installasjon og tre kabiner 😊 Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 1.April Link til dette innlegget Svart 1.April Har ikke søk på, men er innom finn.no litt for ofte🙈 Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.April Link til dette innlegget Svart 1.April Sjekk denne feks : https://www.finn.no/265897413 Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April Den jeg linket til lå for salg for 530 000,- i 2020. Vet ikke hva den gikk for. Synes den så noe finer ut enn den til 410 000,- Disse cummins maskinene er meget bra. Ser nytten av 3 lugarer😊 Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai _Bliss_ skrev On 2.4.2025 at 20.35: Den jeg linket til lå for salg for 530 000,- i 2020. Vet ikke hva den gikk for. Synes den så noe finer ut enn den til 410 000,- Disse cummins maskinene er meget bra. Ser nytten av 3 lugarer😊 Vis hele sitatet Da fikk jeg landet handelen. Mangler siste signatur. Hentetur Bergen -Kristiansand 😉 Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai TrikkerN Lønning skrev On 1.5.2025 at 11.35: Da fikk jeg landet handelen. Mangler siste signatur. Hentetur Bergen -Kristiansand 😉 Vis hele sitatet Gratulerer så mye! Ble det den du linket til? Følger med i det stille på denne tråden da det er en båttype som kunne passet oss. Men singel motor er et absolutt krav for oss. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
_Bliss_ Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai TrikkerN Lønning skrev On 1.5.2025 at 11.35: Da fikk jeg landet handelen. Mangler siste signatur. Hentetur Bergen -Kristiansand 😉 Vis hele sitatet Gratulerer! Det blir spennende! Hvilken ble det og når blir det hentetur? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai _Bliss_ skrev On 1.5.2025 at 13.44: Gratulerer! Det blir spennende! Hvilken ble det og når blir det hentetur? Vis hele sitatet 22.Mai, håper værgudene er med oss, gjerne slik det er denne helgen!😊 Finnkode:288705552 Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai Der har du singel installasjon og 3 lugarer ja Ser bra ut denne Det blir en fin hentetur om været blir bra. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai _Bliss_ skrev On 1.5.2025 at 17.04: Der har du singel installasjon og 3 lugarer ja Ser bra ut denne Det blir en fin hentetur om været blir bra. Vis hele sitatet Jepp, vi har holdt dialogen fra i fjor, og ble enige til slutt Jeg har ikke sett på den, så blir jo spennende. Håper båten er som annonsert - Har kjørt hjem fra Askøy med tom båthenger en gang... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai TrikkerN Lønning skrev On 1.5.2025 at 17.12: Jepp, vi har holdt dialogen fra i fjor, og ble enige til slutt Jeg har ikke sett på den, så blir jo spennende. Håper båten er som annonsert - Har kjørt hjem fra Askøy med tom båthenger en gang... Vis hele sitatet Er det den som ligger på Askøy ? er i hjemmehavnen min Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai Ida Marie III skrev On 1.5.2025 at 18.58: Er det den som ligger på Askøy ? er i hjemmehavnen min Vis hele sitatet Det stemmer!😊 Eller for å være helt korrekt... Den står nå på slipp 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai Ja, den gikk herfra for en time eller to siden. Er du å ser på den nå ? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai Ida Marie III skrev On 1.5.2025 at 19.03: Ja, den gikk herfra for en time eller to siden. Er du å ser på den nå ? Vis hele sitatet Nei, reiser opp 22.mai og ser/avhenter. Satser på at dette ikke blir nok en bomtur til Askøy 🙈 Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai Kan kikke litt på den for deg om du vil. Har gått forbi den noen ganger, men aldri vært ombord i den. Den ligger som leietaker i vår havn, så jeg ser rett ned på den fra stuevinduet her. Bare send meg en IM om det er noe du lurer på. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai Ida Marie III skrev On 1.5.2025 at 19.14: Kan kikke litt på den for deg om du vil. Har gått forbi den noen ganger, men aldri vært ombord i den. Den ligger som leietaker i vår havn, så jeg ser rett ned på den fra stuevinduet her. Bare send meg en IM om det er noe du lurer på. Vis hele sitatet Tusen takk for tilbudet, setter stor pris på det 😊 Kontrakt er signert med visse forutsetninger. Worst case blir det en natt i en av Norges fineste byer, og en flytur tilbake til Kristiansand. Vi gleder oss veldig til hentetur, samt komme i gang med litt småfiks. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai TrikkerN Lønning skrev On 1.5.2025 at 13.48: Finnkode:288705552 Vis hele sitatet Får bare feilmelding når jeg limer inn det nummeret i søkefeltet til finn... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.Mai Link til dette innlegget Svart 1.Mai Komodo skrev On 1.5.2025 at 20.30: Får bare feilmelding når jeg limer inn det nummeret i søkefeltet til finn... Vis hele sitatet https://www.finn.no/mobility/item/288705552?ci=2 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.