Jump to content

BMW 45hk, er dette en god motor?


my lady

Recommended Posts

JEG HAR LYST Å KJØPE EN JODA 7500 MED BMW MOTOR 45 HK ER DETTE EN GOD MOTOR :confused:

 

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig BMW MOTOR.

Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK skal unngås.

For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette

Link to post
Share on other sites

Hei

Dårlig respons på posten din. Jeg har ikke noen erfaringer å bidra med, men her er en tråd som går litt på det samme

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=27244

 

Om du søker på BMW er det helst større motorer (180HK ?) med tidvis kjøleproblemer som er omtalt. Småmotorene er heller sjelden tema for diskusjon. Jeg ville tatt dette som et godt tegn. Men om de store motorenes rykte er med å holde prisen litt lavere enn andre merker kan vel kansje være

 

Motoren har jo uansett en del år på baken så eventuelle svakheter fra fabrikk ville nok allerede vist seg. Så da er det vel en generell status på motorens tilstand du må prøve å finne ut av.

Vel så interessant er kansje tilgang på deler.

 

Lykke til. Joda 7500 er i alle fall en linjelekker snekke

:sailing:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...