2mas Startet 29.Januar.2008 Del på Facebook Startet 29.Januar.2008 Jeg har to stoler (fører og passasjer) til båten som i dag er skrudd oppe på innredningen. Disse står da selvfølgelig i marsjretning. Disse er ikke vridbare, men kunne tenke meg å kunne vri dem til siden. Finnes det et slikt beslag etc som sørger for mulighet å vri 180 grader, som samtidig ikke bygger opp stolene nevneverdig? Må også kunne låses i posisjon så de ikke svinger i "tide og utide" Det finnes jo søyler til båtstoler som gjør dette, men jeg kan ikke ha dette da stolene som sagt er skrudd fast direkte på innredningen. Det hadde vært fint om noen kanskje hadde et tips på om / hvor dette kunne skaffes? Maritim har en svivelbrakett, men den er ikke låsbar. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 (redigert) SeaSea har, er nyhet så pris er ikke der. kan låses i 12 pos. Redigert 29.Januar.2008 av horg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 30.Januar.2008 Del på Facebook Svart 30.Januar.2008 De har slikt hos Sørlandets Aluminiumsprodukter Gå inn på Båtprodukter/Stolsøyler og tilbehør Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
2mas Svart 30.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2008 De har slikt hos Sørlandets AluminiumsprodukterGå inn på Båtprodukter/Stolsøyler og tilbehør Da har jeg vært i kontakt med Sørlandets Aluminiumsprodukter. De svarte veldig raskt på min mail og hadde akkurat det produktet jeg var ute etter. De hadde litt forskjellige varianter, både med og uten glideplate. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.