Honduras Startet 18.Februar.2008 Del på Facebook Startet 18.Februar.2008 Har en Mercury kontrollboks til en -98mod 50hk. Noen som vet hvor jeg finner koblingsskjema for kabelstokken på denne? Har kjøpt motor og boks (brukt) til bruk på en båt som rigges opp med instrumenter osv, og trenger oversikt over hvilke kabler som er i bruk til hva og hvilke som er ledige i den korte kabelstokken som henger ut av boksen. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
chagall Svart 18.Februar.2008 Del på Facebook Svart 18.Februar.2008 Hei,hvis du går inn på den vedlagte link er det mulig du kan finne noe her: http://www.brunswickmarineemea.com/downloa...#036;1998$ Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 18.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2008 Takk for tipset ! Har fått lastet ned norsk brukerhåndbok som jeg også manglet, men dessverre fant jeg ikke noe koblingsskjema der. Så jeg må lete videre.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Whistler Svart 18.Februar.2008 Del på Facebook Svart 18.Februar.2008 Hva heter boksen? Har installasjonsmanual til "Quicksilver Commander 3000 series". Har du en slik og er litt på hugget i dag, kan jeg fakse over noen sider. Send meg en IM med et telefonnr så kan jeg evt ringe deg Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Honduras Svart 18.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2008 Fant en oversikt på nettet jeg skal sjekke i forhold til hvilke farger jeg har: black is groung [batt neg] purple is 12v key on... grey is tach sensor wire tan/blue tracer is over heat alarm brn/wht is trim guage sender tan is sender for temp guage Whistler, sender deg en IM. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
BK Svart 29.Mars.2012 Del på Facebook Svart 29.Mars.2012 Hei, har du en adresse til hvor du fant denne infoen ? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 29.Mars.2012 Del på Facebook Svart 29.Mars.2012 De aller fleste fjernkontroller er dekket i denne servicemanualen! Sitér dette innlegget Link to post
jkn Svart 29.Mars.2012 Del på Facebook Svart 29.Mars.2012 sjekk www mercstuff.com Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.