Frøken Fryd Startet 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 25.Februar.2008 Det er ikke bare jeg som har plass til så mye diesel i båten og hva skjer egentlig om alt sammen skulle ende i sjøen? I dag skriver Bergens Tidene om Diesel i sjøen ved Hordvik Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 For å si det som ungdommen: Ja særlig... Det der ser ut som betydelig mer enn 650 liter. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Med noen flasker Salo kan du få det til og se atskillig mindre ut. Og neste dag er det uansett borte. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 650l ser mer ut enn jeg trodde. Litt kontrast til "Blinkskuddet" fra samme sted; http://www.bt.no/lokallokal/asane/bildegal...ticle470487.ece Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
vivvi Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Det ser jo rett og slett helt for j...g ut, men jeg må si meg enig med knutza: det ser ut som om det er mye mer.' Håper ikke det er mange dieseltanker som slår lekk, hvordan vil kysten vår se ut da Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Kosmix Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Dessuten; Utslippet skal stamme fra Rolls-Royce Marine Engines på Hordvikneset. Selskapet opplyser til bt.no at cirka 650 liter diesel har lekket ut i sjøen. Det er nok noen hos RR som nå. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.