Torsen67 Svart 27.September.2023 Link til dette innlegget Svart 27.September.2023 Olevine skrev for 2 timer siden: Og andre synes de ser ut som ei pølsebu. Vel, da syns jeg hytta på en eldre sjark ligner mer ei pølsebu. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 27.September.2023 Link til dette innlegget Svart 27.September.2023 2 hours ago, Olevine said: Og andre synes de ser ut som ei pølsebu. Har Pilothouse båt men synes ikke linjene ser ut som pølsebod! Mulig det går an å servere noe Bratwurst eller Chorizo gjennom skyvevinduene! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 29.September.2023 Link til dette innlegget Svart 29.September.2023 -morten- skrev On 27.9.2023 at 14.39: Har Pilothouse båt men synes ikke linjene ser ut som pølsebod! Mulig det går an å servere noe Bratwurst eller Chorizo gjennom skyvevinduene! Din båt er vel ingen typisk representant for Pilothouse båter. Men en Bratwurst er slett ikke til å forakte! Ellers er pølsebodformede båter praktiske da, jeg for min del kunne godt tenkt meg en båt med slik form. Funksjonalitet trumfer lett estetikk hos meg! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Torsen67 Svart 29.September.2023 Link til dette innlegget Svart 29.September.2023 -morten- skrev On 27.9.2023 at 14.39: Har Pilothouse båt men synes ikke linjene ser ut som pølsebod! Mulig det går an å servere noe Bratwurst eller Chorizo gjennom skyvevinduene! Syns den ser fin ut jeg. Vi bor jo ikke akkurat i Miami heller.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.