Stevens Startet 10.Mars.2008 Del på Facebook Startet 10.Mars.2008 (redigert) Hei, jeg solgte båten min i fjor og kjøperen har ikke klart å finne en båtplass. Han sier han har ringt alle marinaene i området men får bare beskjed om at det er ventelister så lange som fy. Jeg skal selv bruke min egen plass til vår nye båt. Noen her som vet om en ledig plass for en 21' daycruiser i Fredrikstad området? Det er trangt om plassen i disse trakter! http://www.demokraten.no/lokalnytt/article3007755.ece Redigert 10.Mars.2008 av Stevens (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 10.Mars.2008 Del på Facebook Svart 10.Mars.2008 Det kan være ett tips å forsøke litt opp i elva... Sjekk med båtforeningene på Selbak, Torp, og eventuelt opp til Greåker og Alvim. Ulemper: det kan bli ett kvarter ekstra kjøring Fordeler: Du får spylt motor med ferskvann etter hver tur Minimal groing Mye rimeligere båtplass (motregnes ulempen med ekstra kjøring) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.