Ulv I Startet 15.Mars.2008 Del på Facebook Startet 15.Mars.2008 (redigert) Hei, kom over et par morsomme jeg ville dele med dere, plass til mer humor i tråden her.. :-) Kystvakta's telefonsvarer Hvordan IKKE stege ombord i båt.. :-) Redigert 15.Mars.2008 av Ulven (see edit history) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Droll Svart 15.Mars.2008 Del på Facebook Svart 15.Mars.2008 Nære nok........ Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
GeirFrode Svart 15.Mars.2008 Del på Facebook Svart 15.Mars.2008 Nære nok........ Arne Kjetil Morsom film. Men ble litt betenkt da fyren satt på stolen og tok av seg badekåpa! Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 15.Mars.2008 Del på Facebook Svart 15.Mars.2008 Nære nok........ Denna var god `Droll`. "Black is beautiful", men ett sted går grensen. Sitér dette innlegget Link to post
mitsu Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 http://www.youtube.com/watch?v=R8_hw53W1b0 Sitér dette innlegget Link to post
My First Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 Anker uff da.... Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 (redigert) Kan ikke spille av filen fordi det oppstod en nettverksfeil. Det kan hende at serveren er utilgjengelig. Kontroller at du er koblet til nettverket, og at proxy-innstillingene er riktige. Bill gir seg ikke... "My First" jobber med saken... Redigert 19.Mars.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
My First Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 http://www.funny-video-clips.net/boat-sunk-by-anchor.php enn denne da? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 http://www.youtube.com/watch?v=R8_hw53W1b0 Det er bra at vi har taleføre sjøfolk. Kjellen er av typen sjøfolk som preger lokalmiljøene. Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 Må bare si at denne tar kaka!!! Sitér dette innlegget Link to post
My First Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 RÅbra Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 Må bare si at denne tar kaka!!! den e gööör bra...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
trikkern Svart 19.Mars.2008 Del på Facebook Svart 19.Mars.2008 Yoo!!! Alle har sin overmann. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 20.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2008 Må bare si at denne tar kaka!!! "hmm, think he's gone.. fear anough.." Den er konge, ler godt hver gang jeg ser den.. :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
hengefjes Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Syntes denne reklamen var litt god Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
SveinHa Svart 8.Mai.2008 Del på Facebook Svart 8.Mai.2008 Leste denne på nett en gang: Den norske båten "Aino" nærmer seg England og blir oppkalt av kystvakten: "Ship in position xx.yy, what is your name?" "Aino" "I repeat, ship in position xx.yy, what is your name?" "Aino" Dette gjentar seg noen ganger og til slutt sier kystvakten: "Yes, we know that you know but we would also like to know..." Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
KenBjork Svart 8.Mai.2008 Del på Facebook Svart 8.Mai.2008 Nære nok........ men må si jeg også skvatt til litt da badekåpa falt Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Strandenes Svart 8.Mai.2008 Del på Facebook Svart 8.Mai.2008 Her er også en: Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 (redigert) Prøver meg med en her som er maritim: En båt sett på Okinawa / Japan: Og siden vi er igang så tar jeg sjansen på noen flere oversettelses-fadeser: På et hotell i China: Noen som tør å trekke ut splinten.....? Stakkar - og så søt hund, da gitt.... Microbølgeovn fra Taiwan - lett å missforstå merkenavnet, kanskje? Sett i en turistpark i China. Skal du lese, og forstå, denne "bruksanvisningen" før du går på do, så er jeg redd for at du trenger "bleieskift" etterpå.... Den var ikke vanskelig å forstå. Nokså "rett frem".... På et offentlig toalett i Tokyo. Brukt toalett-papir koster bare 100Yen! Lurer på hvor mye man må gi for ubrukt .... Automat-Vann = 2% Ikke særlig sterk, med andre ord, men vannet er fra mennesker.... Sett på veien i India et sted. Du kan leie din egen "Freez-a-body"-bil der. Praktisk! Ha en fortreffelig helg! Redigert 7.Mars.2009 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
-Matros- Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 vet om en video som er knall.. er en norsk(russisk) ubåt som fisker i norge.. videoen er veldig kjent... noen som vet hvilken jeg tenker på? .. jeg har desverre glemt navnet Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
hifo Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 harald heide steen? navnet husker jeg ikke .. men den er her på bp ett sted også.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Walter_S Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 (redigert) Huffda! "Jeg har sagt det før, og sier det igjen, du må ta det pent i svingene, styrmann!" Ma ché cosa fei? Salvatore! Piano - piano - pianissimo a la derecho!!! Redigert 7.Mars.2009 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
-Matros- Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 (redigert) harald heide steen? navnet husker jeg ikke .. men den er her på bp ett sted også.. kanonbra! Redigert 7.Mars.2009 av -Matros- (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Kodvaag Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Gunga Din Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.