thp Startet 1.April.2008 Link til dette innlegget Startet 1.April.2008 (redigert) Demonterte drevene på den nye båten i høst og skulle montere de igjen i dag, men da jeg skulle justere powertrimm indikatoren på drevene ble jeg veldig usikker på hva det skal stå på indikatoren når drevene er tiltet helt ned er det -9?? Har ikke gjort dette før og tenkte ikke på dette i høst. har bare hatt mercruiser drev før så dette er nytt for meg. Håper noen vet dette!! Redigert 1.April.2008 av thp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RIB Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Dette kommer an på vinkelen på akterspeilet. Mener at "normal" innstilling er mellom -4 og -7 når drevet er helt nedtrimmet og med en belastning på 25 kg på kavitasjonsplaten. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 BP har ett dukumentarkiv , her finner du alt om 290 drev , på siden 150 finner du det som omhandler trimmindikatoren . Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 (redigert) Den skal stå på -4 helt inne... Redigert 2.April.2008 av step (see edit history) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Larspo Svart 19.April.2008 Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 Den skal stå på -4 helt inne... Igjen helt avhengig av vinkelen på akterspeilet, ref. dokumentarkivet som er referert over. Sitér dette innlegget Link to post
ptt Svart 19.April.2008 Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 grunninstilling er at den tannen som har ett hakk i seg ,skal inn i første trinnet på stigen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.