Jump to content

Lage egen båthenger

OnkelDonald

Recommended Posts

Jeg har laget henger selv.

Mye pga av at jeg har all tilgjengelig redskap på jobb og vi får lov å kjøpe stål til samma prisen som Triplex AS betaler for det.

Er også sandblåst og metalisert på "lakken" på jobben, ja og lakkert i samma 2 komp maling vi bruker våre produkter min da.

Og jeg gjorde det også mye pga at jeg kun skulle ha bare opplags-henger.

Så da ble det rimelig henger for min del.

Aksling brukt jeg en fra en gammal camping vogn jeg fikk gratis mot at jeg fjerna den.

Mål tok jeg fra gaupen hengeren til søsken barnet mitt.

Jeg kan godt stikke å ta bilde av den og legge inn om du vil. Samt evt mål om detskulle være av interesse.

Støtte hjul på draget og vinsj og ruller ble kjøpt på biltema.

Men har tenkt å kjøpe 2 stk slike Båtstøtte og forlenge de til å passe hengeren, da jeg ikke er helt fornøyd med side støttene mine.

Redigert av KenBjork (see edit history)

Da var jeg å hentet en gammel conbicamp i dag. Den skulle fungere fint som et utgangspunkt, vesentlig mindre enn en campingvogn og det passer jo bra ettersom dette blir en henger som skal passe ei 11 fots jolle. Mistenker at jeg muligens må forlenge draget litt bare. Ellers fungerer den nok fint =)

Jeg planlegger også en slik båtstøtte som du linker til der.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...