Dag T Startet 17.April.2008 Link til dette innlegget Startet 17.April.2008 (redigert) Endelig nærmer båtsesongen seg med stormskritt, og med dette følger økende lyst til å investere i ny båt. Vi har snust litt rundt omkring, og har vel sett oss ut Bella 571 som et ønske sådan. Har søkt litt her på båtplassen, men finner ingen poster om denne båten. Er det noen her som har erfaringer eller kjenner noen som har erfaringer med denne båttypen? Jeg liker utseende på båten, og det virker som om den er praktisk innredd for en familie. De brukte som selges rundt om kommer med alt fra 50 til 90 hk. 50 hk blir kanskje litt i minste laget på en 18" Bella? Dag T Redigert 17.April.2008 av Dag T (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 18.April.2008 Link til dette innlegget Svart 18.April.2008 Har ikke erfaring med båten, men dette er jo en båt som veier ca 700/750kg så kommer + på utstyr og "mannskap". Så 50 hk må nå bli veldig treigt. Jeg har min oppfatting, altid ha stor nok motor. Gjerne/helst maks anbefalt. Lykke til med valg og kjøp Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Jå9 Svart 18.April.2008 Link til dette innlegget Svart 18.April.2008 Hei! Du kommer til å angre hvis du kjøper en 571 med 50 hk motor. For én person - kanskje, men fullastet - skeptisk... Med familien ombord bruker du nok ikke så mye mer bensin med en 90 hk, men selve motoren er jo dyrere da. Lykke til og god tur! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.