Jump to content

Ting som gleder meg


roaldbj

Recommended Posts

Gleder meg å sitte med ein kopp kaffi i båten, og høyre på dei beroligende klukkelydene av sjøen.

Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone.

– H. L. Mencken

 

Link to post
Share on other sites

Det ville føre for lang å her beskrive alt hva jeg gleder meg over, vil derfor begrense det til det som er båtrelatert :wink:

Jeg gleder meg over det fantastiske været i dag og at det nå er like før jeg kan sjøsette. Jeg gleder meg til sommeren når jeg skal vise frem vår fantastisk kystlinje til venner fra Australia. Gleder meg også over en fantastisk båt som jeg er svært godt fornøyd med og over å ha en leverandør som leverer og responderer på mine anrop :yesnod: Gleder meg også over å ha en fantastisk båtplass som passer til båten samt at jeg bor midt i Norges vakreste skjærgård!!

You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------

Link to post
Share on other sites

Jeg gleder med over at jeg ble bestefar for første gang, en liten gutt, for en drøy uke siden :wink:

 

Og så gleder jeg meg over pakken med tingene jeg bestilte fra USA for en ukes tid siden, så nå er det bare fryd og gammen. :cheers:

Trond

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

rem, gratulerer med dagen - jeg visste ikke at dette var den store dagen. Nå er det bare en vei: fremover!!

???Nå er jeg ikke helt med. Jeg er jomfru og har burstad i september. Min frue Escada derimot har bursdag idag :yesnod:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...