roaldbj Startet 20.April.2008 Del på Facebook Startet 20.April.2008 Denne tråden blir sikker svært kort. Kanskje blir det bare meg selv som kommer til å skrive her innimellom? I dag, søndag 20. april 2008, gledet det meg mye at jeg i havna fikk kjøpt sinkanode til baupropellen min. Dette sparte meg for mye arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Det gleder meg at alt i båten virker som det skal Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Det gleder meg at min nyoverhalte motor nå er på plass i båten, samt at den starter og går Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
nives Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Gleder meg å sitte med ein kopp kaffi i båten, og høyre på dei beroligende klukkelydene av sjøen. Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
csvirus Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Det gleder meg at våren endelig har kommet og at jeg rakk og få solgt gamle båten til blodpris før markedet denne helga ble overfylt av båter som både var nyere og billigere Sitér dette innlegget Link to post
20 Fot Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Gleder meg over ta jeg har fått hjem min nye båt og at den står trygt og godt på verkstedet. Sitér dette innlegget MVH 20 Fot Link to post
Jawik Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Det som gleder meg, er at jeg ikke har noe å glede meg over og det er til tider veldig gledelig Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Escada Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 gleder meg at jeg traff så mange hyggelige mennesker i helgen og at jeg atter fyller år i dag Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 gratulerer med dagen. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
roaldbj Svart 20.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2008 rem, gratulerer med dagen - jeg visste ikke at dette var den store dagen. Nå er det bare en vei: fremover!! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 (redigert) Jeg gleder meg over Baatplassen.no, å være sammen med familien, å ha båten på vannet, å spise softis i Son (selvom vi måtte kjøre dit - men det var luftig nok). Rett og slett gleder jeg meg over livet Redigert 20.April.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Leading Edge Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Det ville føre for lang å her beskrive alt hva jeg gleder meg over, vil derfor begrense det til det som er båtrelatert Jeg gleder meg over det fantastiske været i dag og at det nå er like før jeg kan sjøsette. Jeg gleder meg til sommeren når jeg skal vise frem vår fantastisk kystlinje til venner fra Australia. Gleder meg også over en fantastisk båt som jeg er svært godt fornøyd med og over å ha en leverandør som leverer og responderer på mine anrop Gleder meg også over å ha en fantastisk båtplass som passer til båten samt at jeg bor midt i Norges vakreste skjærgård!! Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
Regent Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 (redigert) Det gleder meg at i dag er det nøyaktig 2 mnd til vi flyr til Athen for 14 dager i seilbåt , døpt mitt første barnebarn i dag samt at jeg har klart å glede en annen i dag,"Den beste glea ein kan ha, er å gjera andre gla" Redigert 20.April.2008 av Regent (see edit history) Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
-Matros- Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Gratulerer med dagen rem! Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Quantum Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Jeg gleder med over at jeg ble bestefar for første gang, en liten gutt, for en drøy uke siden Og så gleder jeg meg over pakken med tingene jeg bestilte fra USA for en ukes tid siden, så nå er det bare fryd og gammen. Trond Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
MajorAndy Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Konen og datteren på weekend-tur. Alene hjemme. PERFEKT vejr. Alene på søen i to dage i træk. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Jeg gleder meg over at jeg fikk delta i å glede mange hundre barn i en speiderkokurranse i dag. Dessuten fikk jeg i kveld årets første seiltur, og testet den nyinstallerte VHFen. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Tempest Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Gleder meg over at det bare er litt over en mnd igjen med jobb før eg skal seile i EIT HEILT ÅR !!! Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Jawik Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 gleder meg at jeg traff så mange hyggelige mennesker i helgen og at jeg atter fyller år i dag Noen som blander korta her . Du får ha en fin dag og hils til rem. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 PERFEKT vejr. Fikk tropiske tanker ved å se på bildene dine. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
REM Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 rem, gratulerer med dagen - jeg visste ikke at dette var den store dagen. Nå er det bare en vei: fremover!! ???Nå er jeg ikke helt med. Jeg er jomfru og har burstad i september. Min frue Escada derimot har bursdag idag Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Diesel248 Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Det gleder meg att alt står bra til, og att motor, båt og familie er lykkelige. Og for all del att vi skal på "lang" tur! Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Hans_K Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Gratulerer med dagen, Rem Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 For ikke å repetere meg selv for mye, så henviser jeg til innlegg # 12 i denne tråden Sitér dette innlegget Link to post
Escada Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 escada er ikke rem!!!!,men fru rem!!!skjønner???? men for en herlig tid vi har i vente JEG GLEDER MEG SAMMEN MED REM1 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.