Godværseileren Startet 21.April.2008 Link til dette innlegget Startet 21.April.2008 Er det noen som har erfaring med gps mottakere til bruk i båt? Tenker å bruke den på en bærbar PC. Er for eksempel denne ok? Andre anbefalinger? Fungerer dette bra? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Antar at dette er en Haicom GPS. Den er i så fall helt grei. Jeg har sjekket den med programmet SAWatch. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Er for eksempel denne ok?Den der er nok en Navibe. Helt OK med god følsomhet men min sliter litt med å angi riktig hastighet ved mindre enn 2 knop. Helt grei sak i forhold til prisen Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
roaldbj Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Du har nok rett SveinHa. Sjekket nettopp nettsiden til Haicom og de har ingen GPS med den utforming som er vist via det første innlegget i tråden. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Kjøpte en fra databutikken.com for 2 år siden. Denne fungerer veldig bra opp mot min bærbare pc med sjøkart! Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.