Knaggen Startet 23.April.2008 Link til dette innlegget Startet 23.April.2008 Har kjøpt en eldre Scand Tropic og vi har lyst til å trekke om putene inne i cabinen og ute. Innvendig har vi tenkt et "vanlig" møbelstoff og ute har vi tenkt noe mer vannbestandig, skai o.l stoffer.. Noen som har et godt tips på hva vi bør bruke og hvor vi skaffer dette rimeligst mulig - helst i Østlandsområdet.. Sitér dette innlegget Mvh. Jan Åge H. Link to post
AtleL Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Jeg trakk om uteputene i fjor. Brukte da micro-fiber. Veldig fornøyd med det. Blir ikke så klam bak av dette i forhold til skai. . Regner med at de fleste som driver med omtrekking av puter og møbler kan hjelpe deg med forskjellige stoffer. Spørsmålet er jo om noen har tid på denne tiden av året. Du får ringe litt rundt. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Enig i micro fiber ja. Enkle å rengjøre også Særlig smart for oss med små barn! Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
båtliv Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 hei,du bør sjekke industisøm i arendal, de har mye stoff å velge i. Sitér dette innlegget Link to post
Rune_12 Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Microfiber. ER det noe i retning Alcantara eller? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Alcantara er vel den dyreste microfiberen, men ingen av de er billige. Husk også å spørre om lysekthet på stoffet. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 I Vår båt har vi denne gangen ett slags alcantara ute. Fra tidligere vet jeg at dette tåler masse. Men hvor lenge det holder i Båten vet jeg ærlig talt ikke. Men på de turene vi har hatt hittil i år er det utrolig deilig å sitte i i forhold til den gamle skaien. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.