27 knop Startet 30.April.2008 Del på Facebook Startet 30.April.2008 Når du skal selge båt må da første bud være at navnet på båten samsvarer med bildet... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Andre bud må da være at du vet navnet på din egen båt... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Litt merkelig at man har laget ett langt smalt vindu på babord side, og to koøyer på styrbord... ville ikke jeg hatt i hver fall... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Ben Sin Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Virker som en solid og troverdig "båtimportør" når man blander bilder fra en Sea Ray og en Bayliner i en annonse for Sea Ray. Håpløst!!! Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Litt merkelig at man har laget ett langt smalt vindu på babord side, og to koøyer på styrbord... ville ikke jeg hatt i hver fall... Eier har nok ikke greidd å velge mellom sine favorittbåter. Har derfor derfor kjøpt begge, delt dem på langs, og satt dem sammen til en Sealiner og en Bayray. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Baywatch Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Andre bud må da være at du vet navnet på din egen båt... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Finner ikke noe merkelig med denne (?) Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Det er en NB 820 Sport, ikke Combi. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Blue_Dragon Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Synes nå ikke det var så store feilen. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Når du skal selge båt må da første bud være at navnet på båten samsvarer med bildet... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Andre bud må da være at du vet navnet på din egen båt... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Samme båt med riktig tekst Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 30.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2008 Synes nå ikke det var så store feilen. Det mest grunnleggende ved å selge en båt er da å vite hvilken båt en har? Kanskje ikke enorme forskjeller mellom Ardea 820 (tidl. nb 820 combi) og Ardea 820 Sport (tidl. nb 820 sport), men det sier jo noe om eierkunnskaper.... Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 plager meg sånt... evinrud, johnsen, zuzuki, sukisuki, yhamaha acvacvik (aquaquick) fanti 380 gt blir omtrent alltid kalt noe annet, som hurricane 370.selco selprint blir ofte kalt puma osv osv. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Eller motorer med en CAD 300 i? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 evinrud, johnsen, zuzuki, sukisuki, yhamahaacvacvik noen som husker denne Fearline'en..... All uppercase beskrivelse med etpar skrivefeil..Firmaet hadde mye annet rart tilsalgs også: 75 hk johnsen, wessling, eivenrude 60 hk, SUSUKI LIT DEFEKT 40 HK, VOLVO DISEL Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Synes nå ikke det var den helt store blunderen med den NB'en jeg, da. Annonsen og båten virket ryddig og grei, og den hadde neppe fått meg til å rygge om jeg var i markedet for en slik båt. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 (redigert) ikke uten grunn de heter kalesjeservice... Redigert 30.April.2008 av dal-z (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 hehe, noen som husker denne Fearline'en..... All uppercase beskrivelse med etpar skrivefeil.. Firmaet hadde mye annet rart tilsalgs også: 75 hk johnsen, wessling, eivenrude 60 hk, SUSUKI LIT DEFEKT 40 HK, VOLVO DISEL Mulig vedkommende har dysleksi... Ikke spes. morsomt det, sikkert... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Fantino Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Enkelte staveleifer er mer morsomme enn andre, "Fearline" er av de bedre... Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 (redigert) Mulig vedkommende har dysleksi... Ikke spes. morsomt det, sikkert... men det teite er jo at de har bilde av en motor, der navnet står tydelig på dekselet, og allikevel ikke vet hvordan det skrives... fantino, du må jo huske panton Redigert 30.April.2008 av dal-z (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BjA Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Men det hjelper vist med publisitet, "sist endret: 30.04.2008 21:24" ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 "Fearline" er av de bedre... Passet også spes. godt på akkurat denne annonsen. En fryktelig jobb... Kunne forresten vært intr. å visst hva som skjedde med det vraket. (jeg går ut fra at en ansatt med skrivevansker ikke blir satt på jobben som annonseforfatter. Og skulle så likevel være tilfelle beklager jeg den spøkefulle tonen.) Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Må tilstå at jeg kjenner til firmaet som er av typen mor, far og av og til en unge eller to. Primært begynte de vel med kalesjesying og har senere hatt agentur på mindre plastbåter og diverse. De holder til på en gård og har derfor plass til å samle på div. objekter som "Panton"-en. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Ok, ut fra produktspekteret gikk jeg ut fra at det var et større firma. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 De fleste skrivefeilene stemmer overens med vår dialekt. Jeg synes det er stilig jeg. Det er koselig og lese tekster med snev av dialekt. (Men så har jeg ifølge "de smarte" skrivevansker jeg også) Men tror ikke det hadde vært så koselig og lese trønderdialekt Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seilaren Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Finn 2 feil i denne annongsen http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Fasit: Nidelv 24 er 24 fot, ikke 22. Nidelv 24 ble kun produsert med sorte vinduslister i 1982 og en gang på 90-tallet(Men da hadde båten også en blå stripe øvert på fribordet). Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ingar Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 Men tror ikke det hadde vært så koselig og lese trønderdialekt Sikker? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 30.April.2008 Del på Facebook Svart 30.April.2008 (redigert) Åssen i huleste gjerr du det derran der da? (men det skjedde mye rart på skjermen min nå. Avataren er et rødt kryss blant annet. Hva skjer a??) Redigert 30.April.2008 av Østkyst Hustler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.