OT-flyktning Svart 18.Mars.2004 Del på Facebook Svart 18.Mars.2004 Fikk nettopp beskjed fra BlueCom at utbygging av 'min' sentral er utsatt til 24.juni :nonod: Om jeg får annen beskjed dersom jeg trekker bestillingen og bestiller hos Telenor, tro? Sitér dette innlegget Link to post
Wichmann Svart 20.Mars.2004 Del på Facebook Svart 20.Mars.2004 Æ bli så forbainna!!! For noen måneder siden sendte jeg en mail til Telehor og fortalte dem at hvis jeg fikk beholde ADSL 704 kbps UTEN nedlastingsbegrensning og at det ikke ble økning i pris på mitt ADSL abbonement ved oppsigelse av fast-telefon skulle jeg beholde dem som leverandør. Svaret fra "kunde(dårlig)service" var som følger: I vår prisliste står det at det koster så og så mye mer pr. måned. Resultat: Skifte av leverandør på ADSL og mobiltelefon. Flere venne har også skiftet leverandør fordi de har en slik arroganse som ikke holder i disse konkuransetider. Er Telehor tjent med slik holdning?? Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 20.Mars.2004 Del på Facebook Svart 20.Mars.2004 Hei Testet just nu hastigheten på Tele*** med Din Sides Surfometer. 1034 / 216 Ikke dårlig, synes nå jeg. Men hvorfor står det på tilkoblingsikonet 100,0 Mbps mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 20.Mars.2004 Del på Facebook Svart 20.Mars.2004 Pga at det er nettverkskortets hastighet og den er trolig koblet opp mot en ruter/hub/switch. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kennethd Svart 21.Mars.2004 Del på Facebook Svart 21.Mars.2004 Vel og fint at Telenor også kommer etter... Men det beste er å bruke noen av de eksterne aktørene på alt.. Nextgentel/bluecom/firstmile på xDSL linja og Telio på tlf. Da behøver man ikke bry seg Telenor.. Det er godt det:) Og foresten, bruk Netcom på mobilen og... Kenneth Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 21.Mars.2004 Del på Facebook Svart 21.Mars.2004 Hehe....telenor tar virkelig kaka. Nå har de full kampanje med markedsføring av typen: Vi har fri bruk, kom til oss! Så tror da en eller annen tosk at de andre ikke har fri bruk og komme dermed løpende til de eneste som ikke har hatt fri bruk. Telenor har masse penger å bruke på usakelig markedsføring fordi de fikk hele infrastrukturen sin gratis fra norske skattebetalere. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 23.Mars.2004 Del på Facebook Svart 23.Mars.2004 Fikk melding fra min lokale tilbyder idag. Produkt : Privat Normalbruker Hastighet Ned : 1,3 Mbps Hastighet Opp : 512Kbps Telefonlinjer* : 2 (her betaler jeg bare for tellerskritt) Pris pr. mnd : 499,- ink.mva Glemte og nevne at jeg har fri nedlasting. Ingen begrensninger på min tilbyde H-Nett Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 23.Mars.2004 Del på Facebook Svart 23.Mars.2004 Etter det jeg forstår så blir det ikke fri bruk. Man kan fylle opp sin konto med nye 5GB når den er tom gratis, men det står ikke noe om hva du må betale når du har brukt opp dine påfylte 5GB Det blir altså ikke fri bruk etter det jeg kan se, Hvor er forbrukerrådet? Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
KOB Svart 25.Mars.2004 Del på Facebook Svart 25.Mars.2004 Etter det jeg forstår så blir det ikke fri bruk. Man kan fylle opp sin konto med nye 5GB når den er tom gratis, men det står ikke noe om hva du må betale når du har brukt opp dine påfylte 5GB Det blir altså ikke fri bruk etter det jeg kan se, Hvor er forbrukerrådet? Dette stemmer nok ikke. Telenor gir fri bruk, men (som vanlig??) er de litt sære. Du må "fylle opp" via forbruksmåleren med 5Gb i gangen. Maks "tankvolum" er 10Gb. Men du kan fylle på så mange ganger du vil - gratis. Se mail fra Telenor (linkene er ikke med): Nå har ADSL-abonnementet ditt blitt enda bedre! Fri bruk Husk at du kan laste ned så mye du vil uten å bekymre deg over begrenset nedlastingsmengde. Uansett hvilket abonnement du har, får du fri bruk ved gratis påfyll fra Forbruksmåleren. Har du ikke lastet ned forbruksmåleren? Klikk her Økt sikkerhet Nå har du fått tilgang til markedets beste sikkerhetspakke, Norton Internet Security 2004 - helt gratis. Sørg for at du er beskyttet mot virus, ormer og trojanske hester. Last ned programvaren ved å klikke her For å sikre barna på Internett, kan du nå laste ned KidSurf ved å klikke her Mer moro Du har også fri adgang til Telenors eget nettsted for bredbåndstjenester, iCanal.no. Her finner du komplette PC-spill, musikkvideoer, nettradio, språkkurs, og lek&lær- programmer for barn. Dette kostet tidligere kr 227,- pr måned. Du betaler ingenting! Sjekk ut mulighetene på iCanal, klikk her For å logge deg på, bruker du ganske enkelt ditt ADSL-brukernavn og passord. Hilsen Telenor Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Lars H. Svart 25.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2004 Hei. Fikk brev fra Telenor datert 17. mars idag om fremdriften. Men det tar tydeligvis tid før noe skjer. I brevet skriver de blant annet: Fri bruk fra 19.mars (har alltid hatt fri bruk) NIS, iCanal og annet dilldall senest i løpet av mai. Hastighetsøkning i løpet av sommeren Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.