Jump to content

Garmin display "blinker"

Rormann

Recommended Posts

Opplever at displayet på min nye Garmin 520s "blinker" når jeg er på sjøen. Det virker slik at kartbakgrunnen står hele tiden, men at informasjonen på kartene faller bort noen sekunder for så å komme tilbake igjen, hele tiden. Er verst når jeg er i litt sjø. Når båten ligger stille skjer det ikke.

Plotteren har innbygd antenne, og det er vindskjerm og vindu over den, men den funker jo helt bra når båten ligger stille ??

Noen andre som opplever dette ?

Redigert av Rormann (see edit history)

Hei, jeg har en garmin 420s og den oppførte seg lik det du beskriver... helt til jeg oppdaterte programvaren ved hjelp av garmins nettsider. Dette var en litt plundrete prosess, så spør meg hvis du ikke får det til.

Med oppdatert programvare virker GPS'en helt topp, gjennom en vindskjerm også :o)

Atle

Samt det at det er noe svak prosessor i hvertfall 420, husker ikke om det gjelder både 520 og 525 også. For om man kjøre maks på detaljer på kart og bilde grafikk så er den litt svak.

Forøverig så har jeg denne hvor jeg sier fra om ny oppdateringer Om garmin`s plottere, hovedsaklig: 420/520/525 og S

Redigert av KenBjork (see edit history)

Det er fort mulig, men det er ingen problem å oppdatere plotteren selv.

1 stk tomt sd-kort mere enn 50mb, og en sd-kort leser på pc, last ned og dobbelklikke på programvaren og den legger seg på sd-kortet. (automatik)

Derpå ta med seg kortet i båten og oppdatere plotter.

Redigert av KenBjork (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...