Erik Svart 2.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2013 Jeg vet, men det blir ikke til i praksis dessverre. Men Neste ÅR !!! :-) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Hurre Svart 10.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 Bra tråd dette, morsom siste post som flere kjenner seg igjen i, i nesten alle sammenhenger. Solgte min halvplaner og lurer på alt fra laser til skjærgårdsjeep til skikkelig seilbåt på under 32".. er liten seiljolle riktig, når man lurer på seilbåt? Jeg spiller litt golf... fy fader assa "neste år" da!!!!! skal jeg bli god.. jada... Veldig hyggelig tråd å lese! Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 15.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2014 Må vel innrømme at det ikke ble i år heller Men det har vært ett travelt år, har ikke fått brukt skuta i nærheten så mye jeg ville heller Men neste år, neste år, ja da skal jeg bortimot slite ut begge deler Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Erik Svart 8.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2015 Vært å handla 7mm våtdrakt med hette og hansker i dag. Funnet frem delene til seilbrett riggen fra bod og garasje. Rimelig støvete affære. Men i år skal brettet på sjøen igjen! Blir ikke tid denne helga, men straks er det langhelg igjen, og da skal brettet med på tur!! Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
drhelmer Svart 7.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2018 Erik skrev On 9.5.2015 at 0.21: Vært å handla 7mm våtdrakt med hette og hansker i dag. Funnet frem delene til seilbrett riggen fra bod og garasje. Rimelig støvete affære. Men i år skal brettet på sjøen igjen! Blir ikke tid denne helga, men straks er det langhelg igjen, og da skal brettet med på tur!! Og hvordan gikk det så videre,interessant tråd.Er i ferd med å skaffe meg brett, igjen...., jeg også Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 8.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2018 Jeg har også lyst å ta opp igjen brettseilinga. Kommer det et brukt brett til rett pris så... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.