Jump to content
Sign in to follow this  
Erik

Starte seilkarieren med seilbrett ?

Recommended Posts

Erik   
Erik

Jeg vet, men det blir ikke til i praksis dessverre.

Men Neste ÅR !!!

:-)

Hurre   
Hurre

Bra tråd dette, morsom siste post som flere kjenner seg igjen i, i nesten alle sammenhenger. Solgte min halvplaner og lurer på alt fra laser til skjærgårdsjeep til skikkelig seilbåt på under 32".. er liten seiljolle riktig, når man lurer på seilbåt?

Jeg spiller litt golf... fy fader assa "neste år" da!!!!! skal jeg bli god.. jada...

Veldig hyggelig tråd å lese!

Erik   
Erik

Må vel innrømme at det ikke ble i år heller :blush:

Men det har vært ett travelt år, har ikke fått brukt skuta i nærheten så mye jeg ville heller :nonod:

Men neste år, neste år, ja da skal jeg bortimot slite ut begge deler :yesnod:

Erik   
Erik

Vært å handla 7mm våtdrakt med hette og hansker i dag. Funnet frem delene til seilbrett riggen fra bod og garasje. Rimelig støvete affære. Men i år skal brettet på sjøen igjen! Blir ikke tid denne helga, men straks er det langhelg igjen, og da skal brettet med på tur!!

drhelmer   
drhelmer
Erik skrev On 9.5.2015 at 0.21:

Vært å handla 7mm våtdrakt med hette og hansker i dag. Funnet frem delene til seilbrett riggen fra bod og garasje. Rimelig støvete affære. Men i år skal brettet på sjøen igjen! Blir ikke tid denne helga, men straks er det langhelg igjen, og da skal brettet med på tur!!

Og hvordan gikk det så videre,interessant tråd.Er i ferd med å skaffe meg brett, igjen...., jeg også 

Guest Avmønstret#   
Guest Avmønstret#

Jeg har også lyst å ta opp igjen brettseilinga. Kommer det et brukt brett til rett pris så... :-)