Jump to content

Starte seilkarieren med seilbrett ?


Erik

Recommended Posts

  • 1 år senere...

Bra tråd dette, morsom siste post som flere kjenner seg igjen i, i nesten alle sammenhenger. Solgte min halvplaner og lurer på alt fra laser til skjærgårdsjeep til skikkelig seilbåt på under 32".. er liten seiljolle riktig, når man lurer på seilbåt?

Jeg spiller litt golf... fy fader assa "neste år" da!!!!! skal jeg bli god.. jada...

 

Veldig hyggelig tråd å lese!

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Vært å handla 7mm våtdrakt med hette og hansker i dag. Funnet frem delene til seilbrett riggen fra bod og garasje. Rimelig støvete affære. Men i år skal brettet på sjøen igjen! Blir ikke tid denne helga, men straks er det langhelg igjen, og da skal brettet med på tur!!

Link to post
Share on other sites

  • 3 år senere...
Erik skrev On 9.5.2015 at 0.21:

Vært å handla 7mm våtdrakt med hette og hansker i dag. Funnet frem delene til seilbrett riggen fra bod og garasje. Rimelig støvete affære. Men i år skal brettet på sjøen igjen! Blir ikke tid denne helga, men straks er det langhelg igjen, og da skal brettet med på tur!!

Og hvordan gikk det så videre,interessant tråd.Er i ferd med å skaffe meg brett, igjen...., jeg også 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...