knutza Startet 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2008 (redigert) Er det noen som har et eksemplar av det svenske båtbladet "Båtnytt" nr 4, 2008? Jeg skulle svært gjerne hatt et eksemplar,noen som har et de kunne tenke seg å bli kvitt. Det er en artikkel om motorbytte jeg så sårt skulle ha hatt? Har prøvd kiosker, men det er ikke lengre i salg. Har også sendt en forspørsel til forlaget, men de kunne ikke hjelpe meg. Lagt til: Jeg skal selvfølgelig betale for bladet, porto og litt for bryderiet. Redigert 20.Mai.2008 av knutza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Kanskje du finner den her? Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 20.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Nei, akkurat den artikkelen som jeg ønsker har de ikke tilgjengelig på nett Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Nåh. Holder det å ta bilde av bladet og sende deg dette som .jpg ? Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 20.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 (redigert) Bedre å scanne/kopiere det til pdf da. (Firma har ofte slike idag.) Hadde jeg hatt bladet hadde du nok hatt mail allerede, men desverre. Redigert 20.Mai.2008 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
knutza Svart 20.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 Om noen kunne scanne artikkelen ville det vært til uvurderlig hjelp for meg. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 20.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2008 En stor takk til Enzo som fikset dette raskt, BP er et fantastisk forum. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.