Ingar Startet 21.Mars.2004 Del på Facebook Startet 21.Mars.2004 For hva det er verdt: 902 brukere er registrert som male 13 som female. tilsammen postet 17 innlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 21.Mars.2004 Del på Facebook Svart 21.Mars.2004 For hva det er verdt: 902 brukere er registrert som male 13 som female. tilsammen postet 17 innlegg. Hei. Her i heimen er vi begge like like ivrige på baatplasen selv om det er kapteinen som er registrert som medliem. Vi skriver begge innlegg og jeg tror nok at det er admiralen som har skrevet de fleste. Hun skriver både for egen regning og som sekretær og dette skydes nok at hun er flinkere med tastaturet og har mer datakunnskap. Men båtinteressen har vi sammen. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Geir Svart 22.Mars.2004 Del på Facebook Svart 22.Mars.2004 Vi er tre stykker i husstanden som leser på Baatplassen.no. (Reder'n (mor), Kapteinen (far) og matrosen (eldste sønn)) Vi er to stykker som skriver Vi er en som bestemmer (tror jeg) Dette har vi gjort for ikke å gå "surr" i hvem som bruker PC'n. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Guest Rine Svart 23.Mars.2004 Del på Facebook Svart 23.Mars.2004 Jeg er en "ekte" dame og er innom baatplassen nesten daglig. Har mitt eget brukernavn som kun jeg benytter. Skriver ikke så mye men jeg får mange gode tips. Tror ikke båtinteressen har noe med kjønn å gjøre. God båtsesong alle sammen. Vi sjøsetter til fredag, nå er vi endelig igang! Sitér dette innlegget Link to post
Seilinor Svart 23.Mars.2004 Del på Facebook Svart 23.Mars.2004 Å joda, Rine Der tar du kjempefeil!! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 23.Mars.2004 Del på Facebook Svart 23.Mars.2004 Nå har vi vært så heldige å blitt kjent med en "ekte" dame som bruker forumet - og det var jo et meget behagelig bekjentskap! Det som nå hadde vært spennende ville være å bli kjent med en "uekte" dame som bruker forumet mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.