Jump to content

Erfaringer med Bruce Banks seil?


Baywatch

Recommended Posts

Det er det, ja. J.H Nordeide er firmaets navn. De var i alle fall rask til å svare på henvendelse, og det er jo lovende. De lover rask levering også, rundt tre uker. Hvis prisen er bra, frister det å slå til, men Bruce Banks seil har aldri vært omtalt her på forumet før, så jeg er usikker på kvaliteten på seilet i seg selv.

Link to post
Share on other sites

Det blir prisen som avgjør om jeg blir prøvekanin. På det svenske IF-forbundets forum fikk jeg til svar at Bruce Banks var "Budsjettseil til budsjettpris", og at man får hva man betaler for. Dette tolker jeg som at seilene, forutsatt gunstig pris, kan være et alternativ til brukte seil f. eks. Jeg venter på pris fra J.H. Nordeide, så får vi se hva vi lander på :smiley:

Link to post
Share on other sites

> Hello NN,

>

> Below you will find a quotation for your requested sails. You pay

> the wholesale price and nothing more. Please note that our

> wholesale price is an Air Courier DELIVERED price. Our sails are

> OFFSHORE OCEAN RATED and sail computer designed. The Retail

> price is for sail lofts and other sail resellers.

>

>

> 135% Performance Genoa Retail USD$2244.00

> 6.4oz Contender Supercruise Sailcloth (less your discount)

> With UV Suncover

> Foam Luff

> Luff Tape

> Draft Stripe, Telltails, Triple Stitched

> Sailbag

> I=36.3' J=11.8' LP=15.93'

> Sail Area - 290 ft2 - cross cut

>

>

>

> Your discount off above price is 45 Percent.

 

Dvs litt dyrer enn jeg sa...hvordan er denne prisen i forhold til andre plasser? Har egentlig ikke sjekket noe rundt.

Link to post
Share on other sites

  • 3 år senere...

Jeg har ingen egeninteresse av å skrive dette, men jeg var godt fornøyd med Bruce Banks-fokken jeg kjøpte. Jeg rakk aldri å ble en veldig erfaren seiler i min tid som seilbåtreder, men seilet passet godt til båten, og fungerte som det skulle under alle forhold fra første dag. Servicen ved levering var det heller ingen ting å si på :thumbsup: Og i mitt tilfelle var prisen gunstig i forhold til andre leverandører av seil med tilsvarende spesifikasjoner.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...