FastBoater Svart 18.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2008 Hihi det tror jeg på Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Noen av dere som har bøkene til dykkersertvikatet? Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Type PADI du tenker på? Tror jeg har et par som har gått ut på dato... Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 ja tenker på PADI Grunnkurs bøker Er det noen som har/vet om noen som har noen som jeg kunne lånt/kjøpt? Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Ta deg et kurs. så har du sikkerheten innenbords. Brukt utstyr kan du kjøpe på "dykkesiden.no " . Her er det masse å velge mellom, hvis du senere finner ut at du ikke blir aktiv dykker så kan man bare selge utstyret igjen. Det vikstigste er vel å ha en pusteventil som er i topp stand. Utstyr sertifiserer du årlig eller to årlig. Jeg solgte nettopp vår gamle kompressor i dykkeklubben på denne siden, gikk etter få dager. Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Du har vell ikke bøker jeg kan kjøpe eller noe? Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Nei, jeg bruker mine fra tid til annen. Jeg regner med at du på dykkesiden.no også får kjøpt bøker . Lykke til ! Dykkere er god på bunn ! Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 da var bøker kjøpt og kurs bestilt til den 21.07 Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 15.Juli.2008 Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Er det kurset til A-dykk i Kristiansand over to uker du skal på? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
FastBoater Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 en ukes kurs så nå blir det lite båt kjøring og mere leeesing:p Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Jeg fant ut at jeg skal lese 178 sider 3 ganger før mandag glad jeg kjøpte bøker i dag:P og at jeg er ferdig med nesten alt på jobb:P Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 17.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Noen som har noen gode nett butikker med dykkerutstyr? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.