Medusa Startet 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2008 Jeg har problemer med å finne alternativ til de tradisjonelle klebebokstavene for navneskilt til båten. Ser at Watski har et i sin katalog bestående av metallbokstaver montert på en teak-ramme. Mottar gjerne andre tips... Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Hva slags flytemiddel gjelder det for? Har sett noen som selger slike malte og dekorerte fjøler som kunne godt være egnet til en staselig skute. Til en liten plastfreser kunne vel Dymo-tape være OK. Sjekk "maritimt" hos Tradera eller finn. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Medusa Svart 13.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Det blir vel litt smak og behag, Krisida. Du må gjerne bruke tusj for min del... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 var inom Biltema på vegen hjem fra jobben..........såg att dom har teakplater til rimlig pris...kansje noe Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Frivakten Svart 13.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2008 Det blir vel litt smak og behag, Krisida. Du må gjerne bruke tusj for min del... Jeg vet ikke hva du ble snurt for her, men tipset mitt var seriøst ment. Men det ville nok vært lettere synse om du fortalte hvilken båt du har. Da var det kanskje en plastfreser likevel siden du ble så sår........? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Bützfleth Svart 14.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2008 (redigert) Da var det kanskje en plastfreser likevel siden du ble så sår........? DAGENS!!! Redigert 14.Juni.2008 av Bützfleth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 14.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2008 Her er skilt som NilsPils har fått laget til meg. Bildet er hentet fra en annen tråd. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 14.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2008 Navneskilt i polert stål. Samme fonter som båttypen. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 14.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2008 Mener det er enten Biltema, Torshov eller Clas Ohlson som selger slike rustfrie bokastaver. Sjekk butikkene på internett. Du får dem helt sikkert i noen båtbutikker også, men antageligvis til høyere pris. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Medusa Svart 14.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2008 Flotte skilt... Hvor er det mulig å skaffe slike skilt som du har, Svenning? Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 6.April.2018 Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 roaldbj skrev On 14.6.2008 at 21.44: Her er skilt som NilsPils har fått laget til meg. Bildet er hentet fra en annen tråd. Kunne tenkt meg noe tilsvarende! fant ikke brukeren NilsPils, kanskje han ikke er på forumet lenger? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 6.April.2018 Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 Jeg er her jeg. Har vært her helt siden . . De skiltene fikk jeg håndskåret hos en treskjærer jeg kjenner i Thailand og bar dem hjem i kufferten som en vennetjeneste. Tror det burde gå an å få laget lignenede her hjemme. På brygga i Drøbak er det et firma som tilbyr skilt i tre. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Furu Svart 6.April.2018 Link til dette innlegget Svart 6.April.2018 http://snekkerboden.no/navneplater-og-skilt-til-b-t.html har flotte båtskilt er også flere på finn.no som kan lage. Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
NilsPils Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Det bør være mahogny eller teak . . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Sjøbliss Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 On 6/14/2008 at 9:59 PM, Bonus said: Navneskilt i polert stål. Samme fonter som båttypen. Hvor har fått disse laget? De er skitstilige! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Bonus Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 (redigert) Sjøbliss skrev 1 time siden: Hvor har fått disse laget? De er skitstilige! Hehe, dette ble bestilt originalt fra Windy da vi bestilte vår forrige båt. Laget i samme materiale (syrefast, polert stål) av leverandøren som leverte alt syrefast til Windy. Da vi byttet båt, skar jeg av I’en foran V’en og monterte. Har selvfølgelig tatt vare på I’en, den kan jo også monteres ETTER V’en ? Det finnes nok mange verksteder som kan skjære og polere syrefast stål etter mottatt tegning. Redigert 7.April.2018 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.