Hansi Startet 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2008 Båthavari på E-6 ?? Sitér dette innlegget Link to post
håpløs Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 :lol: :cheers: Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
ivar Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Ganske uforsvarlig å kjøre etter offentlig vei uten å sikre båten skikkelig... E tpar jekkestropper kunne han vel ha spandert? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Grand Banks jr Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Det er også ganske imponerende å kjøre 5 km videre uten å legge merke til at båten er borte... Enten brukte han en svært stor bil der de ekstra kiloene ikke merkes, og båten var skjult bak bilen - eller han bør ikke kjøre henger... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
scania Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 så det er derfor pensjonister ikke slipper meg forbi når jeg har liggi bak dem i over 15 kilometer i 60km\t.Dem vet ikke at jeg er der engang Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Er jo vært flere slike hendelser på veiene rundt om i senere tid. Var jo noen i fjor også. Fatter ikke at det er så vanskelig å slenge over ett par jekke stropper... Men værre er det at han her kjørte 5km før det ble oppdaga. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
BjornLie Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Hørte en historie for et par år siden om et eldre ektepar som kjørte fra nordover fra sørlandet med en campingvogn på E18. De mistet vogna ved Risør. Det ble først oppdaget av dem når de kom hjem til Vestfold. Mener også at det hørte til historien at føreren mistet lappen.... Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
23 fot Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 så det er derfor pensjonister ikke slipper meg forbi når jeg har liggi bak dem i over 15 kilometer i 60km\t.Dem vet ikke at jeg er der engang Livsfarlige traffikanter,burde miste lappen for dette uten tvil.Kjører vannharley men med to hjul på veien også..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.