Jump to content

Båtgal dame - eller hvilken båt med AC til kr 200.000?

enter4u

Recommended Posts

Etter å ha truffet drømmedama her i høst, som i utgangspunktet hata båtliv, så har ting skjedd i en annen retning her. Nå vil hun ha større båt :lol: 2 voksne og 4 barn tilsammen er litt mye i en Fram 25. Nå vil hun tilbringe hver helg i båten, og man kan da ikke la vær å bli glad i den dama :yesnod: Blir forresten samboere snart også :wink:

Noen som har tips om hva som er bra til max 200000,- og har ac?

PS: Dyrt med dame :crazy:

Redigert av trikola (see edit history)

Hei. Har selv en Fjord 27 AC. Min mening er at her får du en stødig båt med brede dollbord, aktercabin og forkabin, eget toalettrom - rett og slett en båt du kommer til å bli fornøyd med.......

Ligger endel på finn - fra Kr. 99.000.- til 260.000.-

Har i år byttet ut motor i min og går nå og venter på propell fra Winrace..... :smiley:

Grattis med fornuftig dame :cheers:

Da jeg traff min hadde jeg 2 campingvogner og en 18foter. Nå er vognene solgt og vi har kjøpt 28foter (og 35fot er forhåndsgodkjent om jeg klarer å få tak i en til rett pris). vel, nok om det....

Wiking er et greit alternativ, stooor AC hvor de voksne kan hygge seg mens barna sover i forpigg. Disse holder seg godt i pris, og man kan være heldig å dumpe borti en annen rundt 200000,-

Ellers så er det jo alltid en bonanza å få fatt på. Vet om en slik som jeg kikket på selv, den ligger i Kopervik på Karmøy. Går billig men trenger et strøk lakk innvendig samt ny kalesje.

Hei. Har selv en Fjord 27 AC. Min mening er at her får du en stødig båt med brede dollbord, aktercabin og forkabin, eget toalettrom - rett og slett en båt du kommer til å bli fornøyd med..

Kan anbefales, har selv hatt en slik i ca. 10 år. FjordCruiser 27 AC

Vi var som regel 2 voksne + 3 barn. Fungerte helt utmerket.

Ungene har fremdeles ikke tilgitt meg for at jeg solgte denne. :cryin:

Redigert av Ingar (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...