Jump to content

Service og opplag i Tønsberg/Nøtterøy/Tjøme

Los Endos

Recommended Posts

Hei!

Hvis jeg skulle finne på å kjøpe en ny båt med Volvo Penta innenbords motor: Er det noen spesielle firmaer som dere har god erfaring med service + innendørs opplag i Tønsberg regionen?

Hvis den nye motoren skulle være en D4 motor bør det vel være et godkjent VP serviceverksted...

Framnæs Maritime har jeg god erfaring med. Hatt en Windu 37 der i 2 sesonger. Kommer nok til å legge båten der til vinteren også.

Dockside Marine i Tønsberg har også opplag - men de hadde jeg styrt klar av med god margin. Har ikke god erfaring med dem selv

Hei og takk for svar.

Søkte via VP sine hjemmesider nå, og det ser bare ut til å være Røed Motorservice på Tjøme og Vallø Motor AS som er autoriserte forhandlere i Tønsberg/Nøtterø/Tjøme området.

Mulig jeg må gjøre som Bitteliten foreslår, Framnes Maritime er autoriserte. Jeg som aldri drar lenger enn Tjøme. Har hittil ikke hatt noen grunn til å dra lenger...

Hva gjør alle dere andre? Det kryr jo av båter med VP motorer...

Edited by Los Endos (see edit history)
Vallø motor er jo VP godkjent og de ligger vegg i vegg med Vallø marina som tilbyr innendørs lagring

Dog er det vel en begrensning på båtstørrelse når det gjelder lagring innendørs.

Hva er grunnen til og styre unna Dockside Marine?

har ingen erfaring med de, men de har jo vært lenge til stede i Tbg.

Dockside Marine har ikke lenger noe hall for innendørs lagring.

Det er vel beskjedent med verksted de har også, mest salg.

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Hva er grunnen til og styre unna Dockside Marine?

har ingen erfaring med de, men de har jo vært lenge til stede i Tbg.

Har skrevet om de her

Dockside har samlet sin virksomhet i Ollebukta. Så vidt jeg vet er de ikke autorisert verksted på VP og har man en nyere motor med datastyring mener jeg at man nok bør bruke et autorisert verksted for service.

Edited by Bitteliten (see edit history)