Los Endos Startet 29.Juni.2008 Del på Facebook Startet 29.Juni.2008 Hei! Hvis jeg skulle finne på å kjøpe en ny båt med Volvo Penta innenbords motor: Er det noen spesielle firmaer som dere har god erfaring med service + innendørs opplag i Tønsberg regionen? Hvis den nye motoren skulle være en D4 motor bør det vel være et godkjent VP serviceverksted... Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 29.Juni.2008 Del på Facebook Svart 29.Juni.2008 Sjekk Nøtterøy Båtsenter på Hjemseng, de har innendørs lagring, og et motor verksted, om de er VP godkjente vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Framnæs Maritime har jeg god erfaring med. Hatt en Windu 37 der i 2 sesonger. Kommer nok til å legge båten der til vinteren også. Dockside Marine i Tønsberg har også opplag - men de hadde jeg styrt klar av med god margin. Har ikke god erfaring med dem selv Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 30.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 (redigert) Hei og takk for svar. Søkte via VP sine hjemmesider nå, og det ser bare ut til å være Røed Motorservice på Tjøme og Vallø Motor AS som er autoriserte forhandlere i Tønsberg/Nøtterø/Tjøme området. Mulig jeg må gjøre som Bitteliten foreslår, Framnes Maritime er autoriserte. Jeg som aldri drar lenger enn Tjøme. Har hittil ikke hatt noen grunn til å dra lenger... Hva gjør alle dere andre? Det kryr jo av båter med VP motorer... Redigert 30.Juni.2008 av Los Endos (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Vallø motor er jo VP godkjent og de ligger vegg i vegg med Vallø marina som tilbyr innendørs lagring Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Hva er grunnen til og styre unna Dockside Marine? har ingen erfaring med de, men de har jo vært lenge til stede i Tbg. Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Vallø motor er jo VP godkjent og de ligger vegg i vegg med Vallø marina som tilbyr innendørs lagring Dog er det vel en begrensning på båtstørrelse når det gjelder lagring innendørs. Hva er grunnen til og styre unna Dockside Marine?har ingen erfaring med de, men de har jo vært lenge til stede i Tbg. Dockside Marine har ikke lenger noe hall for innendørs lagring. Det er vel beskjedent med verksted de har også, mest salg. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Enzo Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Står ikke dockside sine lokaler tomme nå ? trodde de hadde gitt seg ! Sitér dette innlegget Link to post
hos Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 Står ikke dockside sine lokaler tomme nå ? trodde de hadde gitt seg ! Ut fra deres hjemmeside (som er oppdatert nylig) virker det som om de har samlet all sin virksomhet i Ollebukta. Sitér dette innlegget Hilsen hos Link to post
Bitteliten Svart 30.Juni.2008 Del på Facebook Svart 30.Juni.2008 (redigert) Hva er grunnen til og styre unna Dockside Marine?har ingen erfaring med de, men de har jo vært lenge til stede i Tbg. Har skrevet om de her Dockside har samlet sin virksomhet i Ollebukta. Så vidt jeg vet er de ikke autorisert verksted på VP og har man en nyere motor med datastyring mener jeg at man nok bør bruke et autorisert verksted for service. Redigert 30.Juni.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.