navar Startet 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2008 Hei! Er ny i forumet og måtte sette ut bilder av skjønnheten min Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Hei. Velkommen skal du være. Fin båt, har du flere opplysninger om denne? Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Flott og smekkert skrog. Fin båt ! Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Hansi Svart 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Velkommen til BP. Nydelig båt. Sitér dette innlegget Link to post
navar Svart 2.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Ikke så mye jeg vet.. 26fot Volvo diesel 22hk går som en klokke. 1970 modell ...tror jeg Ellers mente en jeg snakka med i dag at det var en Spjærøykrysser. Noen som kan fortelle litt mer ?? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Hei og velkommen ombord! Herlig skrogfasong og overbygg på skuta di. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2008 Hei og velkommen ombord på Baatplassen Skal hilse fra kona og si at du har en nydelig båt - og jeg istemmer Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Ja, skjønnhet er helt riktig. Flott båt. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Velkommen,velkommen. Flott båt med pene linjer. Tror ikke det er Spjærøykrysser, men flott likevel. Spjærøykrysser er vel slettbygget i undervannsskroget, og litt mer "fyldig" på midten tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Flott båt. Den ser jo helt sjef ut! Velkommen til forumet! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Hei.... Er ganske ny her på forumet selv....og jeg er en ihuga trebåtentusiast. Båten din er ikke bare fin.....den er FLOTT....en skjønnhet, en sann nytelse både for øye og hjerte Lykke til med båten og håper du får en fin og lang sommer med mange timer på sjøen Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
mosteen Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Velkommen hit, nydelig båt! Sitér dette innlegget - Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill. - Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein. Link to post
p-kaill Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Velkommen, flott båt - fikk sommerstemning når jeg så på bildene. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 Jeg må berømme ankomsten din til Baatplassen. Håper du beriker oss fremover med flere bilder. Sitér dette innlegget Link to post
navar Svart 3.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2008 (redigert) Litt overveldet over responsen her... Skal legge ut litt flere bilder etterhvert, må bare bli ferdig med lakking av overbygg og interiør først. Er på sjøen så ofte jeg kan og har fått veldig mange komplimenter og spørsmål rundt henne. Hadde vært veldig morro hvis noen kunne hatt en anelse på hvor hun kommer fra og hvem som har bygd henne. Har egentlig ikke sett så mye som ligner. Fortsatt god sommer alle sammen!! Redigert 3.Juli.2008 av navar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.