trebåteier Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Såså Man kan få ett rimeligt bra forhold til en oppblås barbara og vil jeg tro Nydelig båt må jeg si. Er litt artig fenomen i dette trebåt greiene. Jeg ser på (min) GYDA og synes den er flott og kan bli meget flottere, mens andre rister på hodet å mener jeg ser noe som overhodet ikke er der, Men gøy er det iallefall Sitér dette innlegget Ja til nei og bort med vekk, og Norge ut av golfstrømmen Link to post
Wasco Svart 3.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Såså Man kan få ett rimeligt bra forhold til en oppblås barbara og vil jeg tro Nydelig båt må jeg si. Er litt artig fenomen i dette trebåt greiene. Jeg ser på (min) GYDA og synes den er flott og kan bli meget flottere, mens andre rister på hodet å mener jeg ser noe som overhodet ikke er der, Men gøy er det iallefall Har ingen erfaring med oppblåsbare barbara.... Men det hun og plastbåter har til felles er det ikk er lett å føre en samtale med dem... En trebåt kan du prate med. Og når jeg pusser og steller Sophie om våren, legger jeg øre inntil skroget og da hører jeg at hun maler som en katt. Når andre rister på hode av deg og mener at du ser noe andre ikke ser, så er det fordi de ikke skjønner hva ekte kjærlighet er... En kan sikkert bli glad i en plastbåt... Men virkelig forelsket, det kan du bare bli i en trebåt... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
blacki Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Flott båt ja, og flottere blir hun når du får fullført alle planene (dog så blir vel en trebåt aldri fullført...) Hyggelig å hilse både på Sophie og deg Wasco. Men du; hvordan funket det med disse skill slipperne som du kjøpte av meg? Noe å ha på? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein blopp Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Hehe ja di gale har det godt. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 3.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Men du; hvordan funket det med disse skill slipperne som du kjøpte av meg? Noe å ha på? Den fungerer helt perfekt.. Og ikke minst var det jo en velsignelse med det filteret og søvsamleren. Hehe ja di gale har det godt. Ja er du først bitt av trebåtbasillen er det ingen vei tilbake, du er solgt.... Galskapen vil ingen ende ta Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
avmønstret5 Svart 2.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2010 Jeg har selv hatt flere trebåter og det noe med atmosfæren i en trebåt som en aldri får i en plastbåt (nei det var ikke pumpelukten ). Jeg har stor respekt for de som ivaretar trebåter og særlig eldre båter som krever mye og kompetent vedlikehold. Stå på! Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 17.April.2010 Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Den fungerer helt perfekt..Og ikke minst var det jo en velsignelse med det filteret og søvsamleren. Ja er du først bitt av trebåtbasillen er det ingen vei tilbake, du er solgt.... Galskapen vil ingen ende ta å jo man kan så vist bli kvitt trebåt syke. Jeg er levende eksempel. Hatt noen trebåter men ALDRI igjen Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 17.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 å jo man kan så vist bli kvitt trebåt syke. Jeg er levende eksempel. Hatt noen trebåter men ALDRI igjen Hehe.... Jo da det går sikker å bli kvitt både det ene og det andre. Spørsmålet er hvilken tilnerming du har til båtlivet. Som jeg har skrevet mange ganger Er du først og fremst ute etter en båt du kan bruke mest mulig ute på sjøen - da skal du styre unna trebåt. Men synes du som meg, at det å ta vare på, og det å ha kontakt med trebåt er det viktigste - da går du for trebåt. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.