Jump to content

Hils på Sophie (26fot tresnekke)

Wasco

Recommended Posts

:giggle:

Såså

Man kan få ett rimeligt bra forhold til en oppblås barbara og vil jeg tro :crazy:

Nydelig båt må jeg si.

Er litt artig fenomen i dette trebåt greiene.

Jeg ser på (min) GYDA og synes den er flott og kan bli meget flottere, mens andre rister på hodet å mener jeg ser noe som overhodet ikke er der,

Men gøy er det iallefall

Ja til nei og bort med vekk, og Norge ut av golfstrømmen

:giggle:

Såså

Man kan få ett rimeligt bra forhold til en oppblås barbara og vil jeg tro :crazy:

Nydelig båt må jeg si.

Er litt artig fenomen i dette trebåt greiene.

Jeg ser på (min) GYDA og synes den er flott og kan bli meget flottere, mens andre rister på hodet å mener jeg ser noe som overhodet ikke er der,

Men gøy er det iallefall

Har ingen erfaring med oppblåsbare barbara.... :giggle:

Men det hun og plastbåter har til felles er det ikk er lett å føre en samtale med dem... :yesnod:

En trebåt kan du prate med. Og når jeg pusser og steller Sophie om våren, legger jeg øre inntil skroget og da hører jeg at hun maler som en katt.

Når andre rister på hode av deg og mener at du ser noe andre ikke ser, så er det fordi de ikke skjønner hva ekte kjærlighet er... :wink:

En kan sikkert bli glad i en plastbåt...

Men virkelig forelsket, det kan du bare bli i en trebåt... :cheers_wine:

• 3 måneder senere...

Jeg har selv hatt flere trebåter og det noe med atmosfæren i en trebåt som en aldri får i en plastbåt (nei det var ikke pumpelukten :wink: ). Jeg har stor respekt for de som ivaretar trebåter og særlig eldre båter som krever mye og kompetent vedlikehold. Stå på! :newyearsign:

• 3 måneder senere...
Den fungerer helt perfekt..

Og ikke minst var det jo en velsignelse med det filteret og søvsamleren. :yesnod:

Ja er du først bitt av trebåtbasillen er det ingen vei tilbake, du er solgt....

Galskapen vil ingen ende ta :crazy::lol:

å jo man kan så vist bli kvitt trebåt syke. Jeg er levende eksempel. Hatt noen trebåter men ALDRI igjen

å jo man kan så vist bli kvitt trebåt syke. Jeg er levende eksempel. Hatt noen trebåter men ALDRI igjen

Hehe....

Jo da det går sikker å bli kvitt både det ene og det andre.

Spørsmålet er hvilken tilnerming du har til båtlivet.

Som jeg har skrevet mange ganger

Er du først og fremst ute etter en båt du kan bruke mest mulig ute på sjøen - da skal du styre unna trebåt.

Men synes du som meg, at det å ta vare på, og det å ha kontakt med trebåt er det viktigste - da går du for trebåt.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...