Mouche Svart 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 Nei, men er det der forskjellen på "babord ror" og "hardt babord" kommer inn m.a.o. "babord ror" er hvilken vei roret/rorkulten skal beveges, men "hardt babord" er den veien man ønsker at båten skal bevege seg? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Wasco Svart 13.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 (redigert) husker godt Erik By som i tilegg og brukte skipsklokka for å et godt maritimt preg over dengans poop musikk . Nå har vell Erik Bye aldri noen gang regnet seg selv om som popp-musiker, selv om han sjanger gjerne kan kalles poppulærmusikk. Men akkurat som sjølivet har sin sjargong så har musikkbransjen det samme. Det er nemlig stor forskjell på poppmusikk og poppulærmusikk.......men dette var muligens en avsporing fra trådens tema. Men siden det var jeg som startet tråden, så tar jeg meg denne friheten Redigert 13.Juli.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
fiskebat Svart 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 Når jeg ser hvor ivrig han me klubba ble forstår jeg att jeg har hvert litt ut av kurs , beklager Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.