Heisenberg Startet 15.Juli.2008 Del på Facebook Startet 15.Juli.2008 (redigert) Jeg har et problem med min 50hk Mercury motor. Ved start av varm motor kveler motoren seg ved første gasspådrag. Motoren må nærmest "lures" opp i turtall. Dette gjelder kun første gasspådrag etter stopp og kun med varm motor. Alt OK med kald motor. Man kan kanskje si at dette ikke er noe stort problem, men det er utfordrende å ikke kunne gi gass f.eks. ved manøvrering ut fra kai med varm motor Er det noen som har erfaring eller peiling som orker å komme med gode råd om hva jeg kan feilsøke? Selv er jeg usikker på hva som kan være problemet... Motoren har forøvrig nytt bensinfilter og nye tennplugger (4. syl). Redigert 15.Juli.2008 av Heisenberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 15.Juli.2008 Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Jeg tipper at du må få justert forgasserne dine. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Honduras Svart 15.Juli.2008 Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Jeg tipper at du må få justert forgasserne dine. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Suggen (i sundet) Svart 15.Juli.2008 Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Kan også være membranen i bensinpumpa di. Prøv å pumpe på blæra når du gir gass, hvis det fungerer ok da så har du nok problemer med bensinpumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.