Brutus Startet 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2008 Nå kommer noe jeg jeg kjenner fra Miami til Norge. Nemlig PJ-båtene. Utrolige farkoster designet av Italienske Nuvolari&Lenard og bygget av et Amerikansk verft. Palmer Johnson Løp og kjøp Sitér dette innlegget Link to post
xpress666 Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 Jaja........ Det nærmeste jeg kommer en slik en er å søke jobb som Skipper på den...... Fantastisk flott båt. Sitér dette innlegget Kl D1 SjøkapteinNavigare necesse est, vivere non est necesseWindy 43 Typhoon 2x TAMD 73 EDC Link to post
nimbuster Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 Virkelig noe å satse på...for det blir helt sikkert en suksess. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 20.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 ENDELIG.....det er dette vi har ventet på!!!! Hvordan har vi klart oss uten?? Denne blir fin å dorge markell fra, for ikke å snakke om hvor fint det blir å dra inn krabbeteinene fra en farkost som denne Regner med at ankerkjettingen på denne farkosten koster mer en hele båten min.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Brutus Svart 20.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2008 Det er jo ganske morsomt at de legger det til en slipp som har produsert fiskebåter i Flekkefjord, sett i lys av at Palmer Johnson verftet tidligere produsert fiskebåter selv, før de utviklet i løpet av 80 år til å produsere slike superbåter. Ja, her tror jeg både teiner og fangsten kan kose seg. Den har jo svært sløyebord bak og det ser ut som en stor rund krabbetank på fordekket, eller kanskje den bare er forbeholdt Hummer.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.