Merte Startet 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2008 Noen som har erfaring med denne båten? Ser det står flere slike til salgs på finn.no, men vet ikke om det er noe å se på eller ikke. Blir takknemmelig for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Hei... En plattgatter kan jo være så veldig mye, fra små enkle båter med påhengs, til store cabincruisere. Plattgatter betyr jo bare at akterenden er tverr og ikke rund eller spiss. Eller finnes det sikker mange her inne som har hatt og har plattgattere, så du kommer sikkert til å få mange gode råd og kanskje noen advarsler Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Lingefan Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Plattgattere er vel flate i bunnen bak, samt firkantet hekk...? Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
FreddyB Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Vi snakkar ikkje firkanta hekk, vi snakkar sexy hofter og ein perfekt bakstuss.. Det er ingen båtar som har meir sexappeal enn ein plattgatter. Har kravellbygd plattgatter på 27 fot, med VP MD40. Blei forelska i båten første gang eg såg den, og sjølv om eg har kvitta meg med den ein gang, så greier eg aldri å gje slepp på den.. Solgte den til far min, fekk den att. Vi snakkar om ei skrogform som tar pusten frå dei fleste! Det er jo berre å seie Furuholmen, så tevar alle som har vettet i behold.. For å ta det litt meir seriøst. I mine auge får du ikkje eit penare treskrog enn med ein plattgatter. Les elles meir om plattgatter på Wikipedia. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Ja, ja...smaken er som baken Har ingen ting imot plattgatter, men selv synes jeg den ligner på en hund med kuppert hale Å snakke om sexy...hallo...fines det noe flotere og mer feminint en den runde fine bakstussen på en god gammel trebåt Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
FreddyB Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Beklager, snurperumper er ikke'no for meg.. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Wasco Svart 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2008 (redigert) Har en følelse av at denne tråden er i fed med å utvikle seg til noe ganske annet en det tråstarteren hadde tiltenkt Men det er greit....bare behold den kupperte halen din du Egentlig ser jo plattgattere ut som om snekkeren som bygget den pluttselig fikke det travelt med å avslutte...eller kanskje han slapp opp for byggematerial og måtte foreta en nødlanding.... Ship o' hoy! Redigert 25.Juli.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
FreddyB Svart 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2008 Men det var du som baud opp til dans.. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Wasco Svart 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2008 Greit...med det er jo ikke så lett å danse når du vil danse med en avkuttet partner, mens jeg vil danse med en velformet, fullent dame Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
FreddyB Svart 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2008 Som har ein påle i rumpa, slik at skjørtet står ut som eit seil.. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Wasco Svart 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2008 Gi deg nå da...dama mi e' berre lekker! Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
FreddyB Svart 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2008 (redigert) La oss bli enige om at vi ikkje blir enige, og så steller vi damene våre som best vi kan. Redigert 25.Juli.2008 av FreddyB (see edit history) Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Wasco Svart 25.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2008 Sikker det beste både for damene og oss Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.