Mariell Startet 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2008 I folge gamle vaertegn saa vil vaeret som er i hundedagene, som starter 23. Juli. Fortsette i 4 uker fremover. Sindige metrologer hos metrologiske institutt ser ikke helt bort fra at det i aar kan stemme. http://www.abcnyheter.no/node/70904 Fortsatt god sommer. Til dere som fortsatt har mulighet til aa nyte den. Haaper det fortsatt er noe varme igjen, naar jeg kommer hjem i slutten av August. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Superkul Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 vi krysser fingre og tær -vi ligger i solbukta og været er herlig måtte det bare fortsette slik ice bredband virker bedre en jeg hadde håpet på Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Hansi Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Synes værmeldingen ser grei ut jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Her på vestlandet er været nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Hansi Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 (redigert) Her er langtidsvarselet for Sørlandet, ikke fullt så bra da. Redigert 24.Juli.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 den må da være feil eller redigert??????? det så BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR kaldt ut Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
bao Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Ser veeeldig bra ut for Sandefjord Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Hei Bao... Kjempefine komposisjoner du har på hjemmesiden din og mange fine tekster til sanger jeg nesten hadde glemt Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
bao Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Takker! Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Ja dere kan skryte der sør Her oppe ( et steinkast fra Melkøya/statoil) har vi hatt 8-10grader og regn/tåke HELE sommeren (foruten nesten en uke som var bra) P.g.a. været har jeg nesten ikke vært om bord i det hele i år Kan dere sende litt godvær oppover til en kald og søkkvåt finnmarking? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.